حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ رزگلد iPhone 13 Pro اپل لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

پیش از این در ترنجی و درباره شایعات رنگ بندی iPhone 13 صحبت کردیم. همچنین برای رنگ مشکی ذغالی آیفون ۱۳ پرو هم خبرهایی وجود داشت. امروز رنگ رزگلد iPhone 13 Pro اپل لو رفته است که با آخرین رنگ رزگلد ارایه شده توسط اپل خیلی متفاوت است. آنقدر که حتی شاید به کار بردن نام Rose Gold برای این رنگ توسط این شایعه اشتباه باشد.

رنگ رزگلد iPhone 13 Pro اپل

دو تصویر جدید منتشر شده که می تواند از اولین نگاه ها به اپل “آیفون 13 پرو” آینده باشد. ادعاهای گزارش های قبلی در مورد رنگ جدید رزگلد، صحت عکس های مورد بحث را کمی زیرسوال می برد.

این عکسها که توسط Majin Bu در توییتر منتشر و بعداً توسط Duan Rui رصد شده است، احتمالا قاب پشتی “iPhone 13 Pro” مونتاژ شده باید باشد.

تصویر منتسب به رنگ رزگلد آیفون ۱۳ پرو

تصویر منتسب به رنگ رزگلد آیفون ۱۳ پرو

به منبع این خبر گفته شده که دستگاه آیفون دارای رنگ رزگلد است. اگر صحیح باشد پس این رنگ قطعاً بسیار تیره تر از چیزی که اپل با آیفون 6s معرفی کرد، خواهد بود. اگر حدس زده می شود که این رنگ احتمالاً مشکی باشد که زیر نور گرم قرار گرفته است. رنگ رزگلد آیفون 6s را می توانید در کنار رنگ های دیگر آن در تصویر زیر ببینید:

رنگ رز گلد آیفون ۶ اس در مقایسه با دیگر رنگ های آن

رنگ رز گلد آیفون ۶ اس در مقایسه با دیگر رنگ های آن

در حالی که ادعاهای منبع درباره رنگ بسیار مشکوک است، تفاوت قابل توجهی بین دستگاه حاظر در این تصویر و iPhone 12 Pro وجود دارد. برآمدگی دوربین عقب، که شامل سه دوربین، فلاش True Tone، اسکنر LiDAR و میکروفون است، نسبتاً بزرگتر از طراحی مربوطه در مدل های فعلی است. بسته به دورنمای عکس ها، برجستگی دوربین به طور قابل توجهی بزرگتر تر است و تقریباً نیمی از عرض گوشی را اشغال می کند.

تصویر منتسب به رنگ رزگلد آیفون ۱۳ پرو

تصویر منتسب به رنگ رزگلد آیفون ۱۳ پرو

گزارشات و شایعات قبلی نشان می دهد که اپل در “iPhone 13 Pro” و تا حدی کمتر در “iPhone 13 Pro Max” برای قرار دادن ماژول های دوربین اصلی بزرگتر، برآمدگی بزرگتری خواهد داشت. این موضوع در گزارش های خردادماه امسال تایید شده است.

منبع این خبر در دنیای شایعات اپل بسیار تازه کار است، اما او اولین بار قبل از معرفی عمومی رنگ جدید بنفش iPhone 12 آن را به ما نشان داد.

رنگ جدید آیفون ۱۲ معرفی شد: بنفش

به جز بزرگ شدن برجستگی دوربین، پیش بینی می شود که “آیفون ۱۳ پرو” دارای مجموعه “TrueDepth” کوچکتری در ناچ نمایشگر باشد. عکسهایی که ظاهرا از سخت افزار iPhone 13 فاش شده است، به صفحه نمایش با ناچ کوچکتر اشاره می کند. این به لطف انتقال بلندگوی مکالمه به لبه شیشه و فریم فلزی و جمع‌و‌جورتر شدن مجموعه Face ID محقق شده است.

انتظار می رود که اپل پاییز امسال “iPhone 13” را در کنار “Apple Watch Series 7” معرفی کند. یک گزارش جدید ادعا می کند که این شرکت دو رویداد ویژه برای شهریور یا مهر امسال برای معرفی سخت افزارهای نسل بعدی برگزار می کند که شامل iPad ، iPad mini ، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی و AirPods جدید است.

رنگ‌ های آیفون ۱۳ اپل مشخص شدند، جذاب تر از همیشه

رنگ مشکی مات آیفون ۱۳ پرو ارایه می شود، پوشش ویژه ضدلکه انگشت روی لبه های استیل برای آیفون های ۲۰۲۱

نظر شما چیست؟ این رنگ رزگلد آیفون ۱۳ پرو است؟ شما آن را می پسندید؟ اهل رنگ های خاص موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چقدر رنگ زشتی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)