حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید آیفون ۱۲ معرفی شد: بنفش

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

خوب، به نظر می رسد کنفرانس اپل واقع بوی بهار می دهد. این کمپانی به تازگی رنگ جدیدی را برای آیفون 12 معرفی کرده است؛ بنفش. در اینجا شاهد نام گذاری فانتزی طور نیستیم. آیفون ۱۲ بنفش به رنگ های مشکی، آبی، سبز، قرمز و سفید این گوشی می پیوندد.

آیفون ۱۲ بنفش

طراحی آیفون 12 از المان های کلی آیفون 11 پیروی می کند و پنل شیشه ای عقب، ماژول دوربین دایره ای و بریدگی عریض نمایشگر را که سخت افزار Face ID را در خود جای داده است، حفظ کرده است. با این حال، بزرگترین تفاوت این نسخه در این است که اپل کناره های آیفون 12 را صاف کرده و به قاب اطراف آن یک پوشش فلزی یکنواخت داده است.

آیفون ۱۲ بنفش

آیفون ۱۲ بنفش

آیفون 12 در پنل جلو از سرامیک شیلد استفاده می کند که دوام بیشتری را ارائه می دهد و دارای گواهینامه IP68 است، به این معنی که می تواند در غوطه وری در آب برای حداکثر عمق 6 متر تا 30 دقیقه زنده بماند. این یک پیشرفت خیلی خوب نسبت به سری آیفون 11 است که ادعا می شد می تواند حداکثر در عمق 2 متری تا فقط 30 دقیقه دوام آورد.

مشخصات آیفون ۱۲

یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد در جلو با فناوری Super Retina XDR و کالیبراسیون True Tone وجود دارد، در حالی که A14 Bionic وظیفه پردازش را بر عهده دارد. هر چهار مدل آیفون ۱۲ از شارژر MagSafe و حداکثر سرعت شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می کنند. با این حال، اگر به شارژر بی سیم شخص ثالث دارای گواهی Qi اعتماد کنید، خروجی شارژ فقط به 7.5 وات کاهش می یابد. اپل همچنین در حال فروش جداگانه آداپتور 20 وات است که می تواند باتری را از 0-50 درصد فقط در 30 دقیقه شارژ کند. و البته، آیفون 12 از هر دو نوع Sub-6GHz (آهسته تر، اما قابل اطمینان تر) و mmWave (سریع، اما با دسترسی محدود تر) از طعم های 5G پشتیبانی می کند.

و در صورت تعجب، لباس جدید آیفون روز جمعه برای پیش خرید آماده شده و از ۳۰ آوریل به فروش می رسد. در مورد قیمت، آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی بنفش با همان قیمت پایه ۶۹۹ و ۷۹۹ دلاری فروخته می شوند.

نظر شما راجع به آیفون ۱۲ بنفش چیست؟ آیا این رنگ مطابق سلیقه شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقم من دنیای من تویی تو

بهتره به ابن رنگش گفت:
آیفون ۱۲ دخترکش ادیشن😁😁😁

Milad7

به به از اون گوشی ها که دخترا واسش میمیرن 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی