حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ پرو اپل در رنگ مشکی ذغالی و با ویژگی جدید دوربین ردیاب شی عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می رود کمپانی اپل سری آیفون ۱۳ خود را در اواخر سال جاری روانه بازار کند که با نزدیک شدن به آن زمان، شایعات منتشر شده از این گوشی ها، روز به روز بیشتر می شود. آخرین اطلاعات اما، حاکی از آنست که مدل های پرو آیفون ۱۳ در نسخه تیره تر از رنگ فعلی گرافیت یا مشکی ارائه می شوند. علاوه بر این، احتمال دارد که سری آیفون ۱۳ از ویژگی های جدید دوربین از جمله قابلیت مربوط به ردیاب شی نیز برخوردار باشد.

رنگ مشکی آیفون ۱۳ پرو اپل

آخرین اطلاعات پرچمدار جدید اپل، آیفون ۱۳ پرو، مربوط به Max Weinbach می شود که از طریق EverythingApplePro منتشر شده است. این اطلاعات نشان می دهد که رنگ جدید اضافه شده به مدل های iPhone 13 Pro نزدیک به کد هکس(hex) 121212 می باشد. در ماه مارس، شنیدیم که اپل از گزینه جدید Matte Black با پوشش ضد اثر انگشت برای لبه های استیل ضد زنگ استفاده خواهد کرد. با این حال، این مورد هنوز به صورت رسمی تایید نشده و باید منتظر ماند و دید که آیا این رنگ به آیفون های آینده اضافه خواهد شد یا خیر.

اپل پیش از این گزینه مشکی مات را برای آیفون های 7 و 7 پلاس ارائه داده بود. این شرکت همچنین یک رنگ جت بلک با بدنه پشتی شیشه ای نیز عرضه کرده بود. با توجه به کلاسیک بودن و جذابیت این رنگ، به احتمال زیاد شاهد استقبال فراوان مشتریان از خرید گزینه مشکی ذغالی آیفون ۱۳ پرو باشیم.

رنگ مشکی آیفون ۱۳ پرو

رنگ مشکی آیفون ۱۳ پرو

ویژگی جدید دوربین ردیاب شی

این شایعه، همچنین موضوع دیگری را با خود به همراه دارد. طبق آن، اپل سیستم لرزشگیر الکترونیکی جدیدی را با عنوان “تاب” معرفی خواهد کرد. این فناوری جدید امکاناتی مانند ردیابی شی را در انواع فریم ریت و وضوح، فراهم می کند.

در حال حاضر، تنها آیفون 12 پرو مکس دارای فناوری لرزشگیر دوربین سنسور شیفت می باشد. با این حال، چندی پیش شایعه شد که همه مدل های آیفون ۱۳ از چنین قابلیتی برای افزایش ثبات عکس های ثبت شده، بهره می برند. همچنین اپل واچ سری ۷ نیز قرار است با یک طراحی جدید همراه شود. ساعت هوشمند آینده اپل از طراحی مشابه سری آیفون ۱۲ برخوردار خواهد شد. علاوه بر این، احتمال دارد تا آن را در گزینه های جدید رنگ، از جمله سبز ببینیم.

جزئیات فوق العاده ای از طراحی آیفون ۱۳ اپل در فایل CAD طراحی آن لو رفت

نظر شما راجع به رنگ مشکی فوق العاده تیره آیفون ۱۳ پرو و ویژگی دوربین ردیاب شی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

الهام از سامسونگ و گلکسی اس ۲۱
Phantom black

Mahdi

فوق‌العاده خوشگله

لامصب این سیاهش عجب رنگی داره🖤
من بهش میگم سیاه پر کلاغی تا سیاه ذغالی😁🤝🏼

Mahdi

چه مشکی غلیضی😑

Mb.Pcr

باز هم همون طراحی …..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی