حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر صورتی آیفون ١٣ اپل گریبان گیر برخی از کاربران شد!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، اخبار، مشکلات

آیفون‌های سال ٢٠٢١، فروش بسیار موفقی را تجربه کرده‌اند و کاربران زیادی موفق به خریداری یکی از دستگاه‌های این نسل از آیفون شده‌اند. اما به هر حال، سری آیفون ١٣ از مشکلات در امان نمانده است. جدیدترین مشکل گزارش شده، مربوط به مشکل نمایشگر صورتی در آیفون ١٣ اپل است!

مشکل عجیب و غریب نمایشگر صورتی آیفون ١٣

از همان ابتدای عرضه سری iPhone 13، مشکلاتی از آن‌ها در iOS 15 گزارش شد.

 

مشکل تاچ نمایشگر سری آیفون ١٣ و دیگر آیفون‌ها در iOS 15 گزارش شده است!

 

بر اساس گزارش Gizmochina، چندین کاربر آیفون ١٣ از بروز مشکلی جدید در این گوشی شکایت کرده‌اند. این مشکل، به شکلی است که با وقوع آن، نمایشگر گوشی به رنگ صورتی / بنفش در می‌آید. مشکل اصلی، در جایی است که حتی این موضوع با ریست فکتوری و ری استارت هم حل نمی‌شود!

به نظر می‌رسد که این مشکل، بیشتر در میان کاربران چینی رخ داده باشد. گزارشات این چنینی، در پلتفرم‌هایی مانند Weibo، به وفور یافت می‌شوند. با این وجود، گزارشات دیگری از مناطق پراکنده جهان نیز وجود دارند. مشکل نمایشگر صورتی آیفون ١٣، ممکن است با مشکلات دیگری از جمله تأخیر در ثبت لمس، ری استارت شدن خودکار و دیگر اتفاقات همراه باشد.

از طرفی، این موضوع یک مشکل دائم الوقوع به نظر نمی‌رسد و ممکن است به صورت ناگهانی ظاهر شود. شایان ذکر است که با وقوع این مشکل در آیفون ١٣، همچنان محتوای نمایشگر به سختی قابل مشاهده خواهد بود.

در گزارشی از یک کاربر ویبو، ذکر شده است که مرکز خدمات مشتریان اپل در پاسخ به وقوع این مشکل، گفته است که این یک ایراد سخت افزاری نیست و مربوط به نسخه نرم افزار است؛ بنابراین، می‌توان آن را از طریق به روزرسانی دستگاه حل کرد. همچنین این دسته از کاربران، گفته‌اند که مرکز خدمات اپل، کارهای دیگری از جمله به روزرسانی برنامه‌ها را برای از بین بردن ناسازگاری‌ها پیشنهاد کرده است.

اما اگر به هر نحو موفق به حل مشکل نمایشگر صورتی آیفون ١٣ خود نشدید، ظاهراً اپل یک دستگاه جایگزین را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که مشکل نمایشگز صورتی، تنها منتسب به یک مدل نیست و کاربران آیفون ١٣ مینی، آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس نیز این مشکل را گزارش کرده‌اند. در نتیجه، این مشکل می‌تواند فراگیرتر از این صحبت‌ها باشد. اپل باید سریعاً اقدامی را برای مقابله با این مشکل انجام دهد.

نظر شما در مورد مشکل نمایشگر صورتی سری گوشی‌‌های آیفون ١٣ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کیفیت اتفاقی نیست

Mahdi

سلفی ۸ مگاپیکسلی پیکسل ۶ امتیاز ۹۷ گرفته از دکسومارک

mehpsa

باگ اتفاقی نیست محصول هزاران ساعت تلاش و تجربه در زمینه حذف و محدودیت است.
اپل فراتر از یک سیب

mohammad MI

اپل سالی کلا چن تا گوشی میده مگه؟
همین چند تا دونه رو نمیتونه بدون ایراد بفرسته؟

A.H..G

من فکر میکردم فقط شیائومی باگ و مشکل داره😂

Soleimany

باگ همه جا هست ولی شاهش شیائومیه. همین اپل آیفون هفتش مشکل بیس باند داشت تازگی ها هم نرم افزاری رو افتتاح کرده اون از مک که زیر ناچ بعضی گزینه ها بود اینم از آیفون 13.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️