حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO باتری آیفون ۱۳ پرو مشخص شد: شکست S21 Ultra و بسیاری از رقبا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تست، عمر باتری

روز دوشنبه، امتیاز DxO باتری آیفون ۱۳ پرو منتشر شد. جدیدترین پرچمدار اپل موفق به کسب امتیاز ۷۶ در تست باتری وب‌سایت مذکور شده است. این امتیاز، آیفون ۱۳ پرو را بالاتر از رقبایی همچون موتورولا اج ۲۰ پرو، گلکسی اس ۲۱ اولترا و وان پلاس ۹ پرو قرار می‌دهد.

عملکرد باتری آیفون ۱۳ پرو مطلوب است، اما نه به اندازه ۱۳ پرو مکس

سرانجام در هفته جاری، امتیاز DxO باتری آیفون ۱۳ پرو مشخص شد. این دستگاه توانست حتی Galaxy S21 Ultra و OnePlus 9Pro که باتری های حجیم تری دارند را شکست دهد. اما به برادر بزرگ‌تر خود (آیفون ۱۳ پرو مکس) که با امتیاز ۸۹ در مقام سوم جدول تست باتری DXOMARK قرار دارد، نرسید. باتری آیفون ۱۳ پرو در استفاده متوسط توانسته ۲ روز دوام بیاورد.

یکی از آزمایش های دگزومارک برای سنجش عملکرد باتری، آزمایش «On The Go یا در حال حرکت» است. در این آزمون عملکرد باتری در حین رفت و آمد و سفر اندازه گیری می‌شود. آزمودن بازدهی باتری یک گوشی هوشمند در حین رفت و آمد بسیار منطقی و واقعی تر است. زیرا با جابجایی شما، گوشی شما نیز به طور مداوم باید برای یافتن بهترین شبکه تلاش می‌کند، و همین موضوع می‌تواند باعث افزایش مصرف باتری در زندگی واقعی شود. در این آزمایش، آیفون ۱۳ پرو مکس عملکردی «بالاتر از حد متوسط» نسبت به سایر دستگاه های پرچمدار پریمیوم داشت.

و اما در مورد شارژ، آیفون ۱۳ پرو برای نمایش دادن شارژ ۱۰۰ درصدی به ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه زمان نیاز دارد. البته، پس از زمان مذکور ۹ دقیقه دیگر نیز طول خواهد کشید تا باتری به طور کامل شارژ شود. گفته می‌شود بهتر است که کاربران گوشی هوشمند خود را حداکثر تا ۸۰ درصد شارژ کنند. شارژ ۸۰ درصدی آخرین پرچمدار اپل نیز حدود ۴۹ دقیقه طول می‌کشد.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، آیفون ۱۳ پرو واقعا در بحث مصرف و مدیریت انرژی می‌درخشد. این گوشی هوشمند تقریبا در تمام موارد انرژی کمی از باتری را مصرف می‌کند. در واقع، مصرف به قدری خوب مدیریت می‌شود که این تلفن کمترین جریان تخلیه باتری را برای پخش ویدئو در کل پایگاه داده DXOMARK را دارد.

امتیاز DxO دوربین اصلی OnePlus 9 Pro رسماً مشخص شد

نظر شما درباره امتیاز باتری کسب شده توسط iPhone 13 Pro چیست؟ آیا در دنیای واقعی نیز، مصرف باتری این گوشی فوق العاده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی