حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از رنگ سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو رونمایی کرد: براق و مات به سبک اپل

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل دقایقی قبل رنگ سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو را معرفی کرده است. این دو نسخه جدید، با رنگ سبز برای آیفون 13 و سبز آلپاین برای آیفون 13 پرو ارائه می‌شوند. تفاوت آنها در جلوه‌ی براق برای آیفون 13 و جلوه‌ای مات برای آیفون 13 پرو قرار دارد. کاربران اکنون‌ می‌توانند با پرداخت قیمت یکسان با سایر رنگ ها نسخه سبز رنگ این دو گوشی هوشمند را تهیه کنند.

اپل از رنگ سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو رونمایی کرد: براق و مات به سبک اپل

آیفون 13 و آیفون 13 پرو اکنون در رنگ‌ های سبز و سبز آلپاین در دسترس هستند

آیفون 13 را قبلا در رنگ‌ های سفید، مشکی، آبی، صورتی و قرمز دیده بودیم. همچنین آیفون 13 پرو نیز در رنگ‌ های خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی عرضه شده بود.

اما اگر تا به حال یک آیفون 13 یا آیفون 13 پرو به رنگ سبز می‌خواستید، اپل امروز رویای شما را برآورده کرده است. این دو گوشی اصلا سخت افزار جدیدی نیستند. اپل فقط دو گوشی هوشمند iPhone 13 و iPhone 13 Pro خود را با رنگ های جدید معرفی کرده است.

جلوه سبز مات در آیفون 13 پرو

جلوه سبز مات در آیفون 13 پرو

سری آیفون 13 دارای تراشه قدرتمند A15 Bionic است که خود را در دنیای واقعی ثابت کرده است و بهترین عملکرد را در مورد برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد. اما این همه ماجرا نیست، به لطف پشتیبانی از Dolby Vision، دوربین‌ هایی نیز دریافت می‌کنید که در هنگام ضبط ویدیو به سبک اپل از شرمندگی هر سناریویی در می‌آید!

به غیر از آن، حالت سینمایی تضمین می‌کند که در حین ضبط ویدیو، جلوه پرتره را دریافت کنید. نیازی به گفتن نیست که این بهترین آیفونی است که می توانید هنگام فیلمبرداری بخرید، آن هم به رنگ سبز خاص اپل.

رنگ سبز براق آیفون 13

رنگ سبز براق آیفون 13

قطعاً چیز های زیادی در مورد آیفون 13 و آیفون 13 پرو وجود دارد که اپل در معرفی امروز به دلیل یکسان بودن مشخصات نگفته است. بنابراین اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانواده آیفون 13 هستید، این شما و این خبر معرفی پرچمداران اپل.

آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس با A15 Bionic و نمایشگر ١٢٠ هرتز معرفی شدند!

قیمت و دسترسی رنگ سبز آیفون 13 و 13 پرو

کاربران سرتاسر دنیا برای خرید آیفون 13 و آیفون 13 پرو در رنگ سبز و سبز آلپاین تا روز جمعه 18 مارس 2022 یا به عبارتی 27 اسفند ماه 1400 باید صبر کنند. گفتی است که قیمت نیز نسبت به نسخه های پیشین تغییری نکرده است.

 

رنگ سبز Iphone 13 و Iphone 13 Pro را می‌پسندید؟ برای شما نسخه براق زیباتر است یا نسخه مات؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

در جریانید دیگه این همون رنگ سبز مورد علاقه منه کم کم داره تو گوشی های زیادی استفاده میشه 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری