حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌ های آیفون ۱۳ اپل مشخص شدند، جذاب تر از همیشه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

رنگ‌ های آیفون ۱۳ اپل اخیرا مشخص شده‌اند. همانطور که انتظار می‌رفت این لیست با چند رنگ محبوب همیشگی و چند رنگ جدید همراه شده است. به نظر می‌رسد اپل برنامه‌های خوبی برای رنگ بندی آیفون‌های جدید خود در سر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رنگ‌ های آیفون ۱۳ اپل

به گزارش phonearena، پیش از این اخبار و اطلاعاتی از پیش نمایش رنگ‌های احتمالی آیفون ۱۳ منتشر شد. با این وجود اطلاعات زیادی در مورد رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس مشخص نبود. مدل‌های جدید آیفون با نمایشگرهای LTPO و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهند شد. همچنین دارای دوربین‌های جذاب با حسگرهای تصویر بزرگ‌تر و قابلیت بزرگنمایی بیشتری خواهند بود. از سوی دیگر باتری آن‌ها دارای ظرفیت بالاتری نسبت به نسل قبلی خود است. همه این موارد نشان از تغییرات مثبتی در آیفون‌های جدید اپل است.

رنگ‌ های آیفون ۱۳

در یکی از بزرگترین انجمن‌های کشور کره جنوبی به نام NAVER، اخبار و اطلاعات جدیدی درباره رنگ آیفون‌های بعد اپل منتشر شده است. حساب کاربری افشاگر معروف leakster Lanzuk، که سابقه خوبی در افشای اطلاعات اپل دارد، اخیرا مدعی شده است که به کمک منابع خود در زنجیره تامین کنندگان اپل، از رنگ‌های آیفون ۱۳ اپل مطلع شده است.

رنگ مشکی مات آیفون ۱۳ پرو ارایه می شود، پوشش ویژه ضدلکه انگشت روی لبه های استیل برای آیفون های ۲۰۲۱

آیفون ۱۳ اپل با رنگ های جدید نارنجی-برنزی و رز صورتی عرضه خواهد شد

سال گذشته، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس، رنگ‌های سبز و خاکستری مدل‌های آیفون ۱۱ پرو را جایگزین رنگ‌های آبی و گرافیتی کردند. همچنین گزینه‌های طلایی و نقره‌ای مشابه قبل دست نخورده باقی ماند. امسال ظاهرا رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو، همانند قبل خواهند بود. این مورد حداقل در چین که متشکل از منابع مختلف زنجیره‌های تامین اپل هستند، صدق می‌کند.

آیفون ۱۳ پرو اپل در رنگ مشکی ذغالی و با ویژگی جدید دوربین ردیاب شی عرضه خواهد شد

رنگ بندی آیفون ١٣ را ببینید!

رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو در مقابل رنگ‌های آیفون 12 پرو

رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس عبارت هستند از سیاه، نقره‌ای، رزگلد (Rose gold) و Sunset gold. رنگ رزگلد که نسبت به قبل کم رنگ‌تر شده است. همچنین رنگ جدید Sunset gold شباهت زیادی به رنگ برنزی دارد. همانطور که می‌بینید، این رنگ‌ها فاصله نسبتا زیادی نسبت به رنگ‌های طلایی، آبی اقیانوسی نقره‌ای و گرافیتی آیفون ۱۲ پرو دارند. رنگ گرافیتی جای خود را به رنگ سیاه داده است. از آن سو رنگ نقره‌ای همانند گذشته باقی مانده و هر دو گزینه رنگ طلایی نسبت به آنچه که در آیفون ۱۲ دیدیدم، متفاوت هستند.

 

از سوی دیگر، این منبع ادعا می‌کند که نسخه مرموز Sunset gold بیشتر به سمت رنگ برنزی متمایل است. در حالی که رنگ RoseGold که اپل بارها آن را در آیفون‌های خود استفاده کرده، این بار کمرنگ‌تر از همیشه جلوه خواهد کرد. ممکن است به صحت ادعاهای مطرح شده توسط leakster Lanzuk شک داشته باشید. باید توجه کرد که منابع این شخص که در مورد رنگ‌های آیفون ۱۳ مطالبی منتشر کرده است، در چین هستند. این کشور معمولا رنگ‌های خاص و منحصر به فردی از آیفون در آن عرضه می‌شود. با توجه به علاقه کاربران چینی به رنگ‌های طلایی، رنگ‌های خانواده آیفون ۱۳ پرو هنگام عرضه ممکن است دستخوش تغییراتی شوند. بنابراین ممکن است شاهد عرضه رنگ Sunset gold در آمریکا نباشیم.

نمایشگرهای LTPO به لطف سری آیفون ۱۳ خیلی سریع گسترش می یابند

 

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ به نظر شما کدام رنگ‌های آیفون ۱۳ جذابیت بیشتری دارند؟ شما کدام یک از رنگ‌های موجود را انتخاب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان