حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربری با سفارش آیفون ۱۳ پرو مکس، یک بطری صابون 1 دلاری دریافت کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اخیرا یک شهروند ساکن بریتانیا، با سفارش آخرین و بهترین گوشی تولیدی اپل، آیفون ۱۳ پرو مکس، یک بطری صابون دستی ۱ دلاری تحویل گرفته است.

سفارش آیفون ۱۳ پرو مکس و دریافت بطری صابون

Khaoula Lafhaily مادر ۳۲ ساله ساکن لندن، قرار بود آیفون 13 پرو مکس جدید و براق خود را از اپراتور Sky Mobile دریافت کند. او این گوشی را با قراردادی 36 ماهه به‌قیمت 1500 پوند خریده بود. Lafhaily پس از دریافت بسته و باز کردن آن اما، شوکه و ناامید شده است چراکه متوجه شده تنها یک بطری صابون دستی و آن هم یک بطری ارزان‌قیمت دریافت کرده است. به گزارش Mirror، راننده‌ای که در ابتدا برای تحویل آیفون تعیین شده بود، به‌جای پیاده شدن از ماشین برای تحویل بسته، از خانه عکس گرفته است. او تجربه خود را به‌شرح زیر توصیف می‌کند:

ما در یک آپارتمان و در طبقه اول آن زندگی می‌کنیم، بنابراین باید هنگام تحویل گرفتن از پنجره مراقب باشیم درغیر این‌صورت بسته‌ها به آپارتمان اشتباهی تحویل داده می‌شوند. ما دیدیم که راننده به سمت خانه ما آمد، از بیرون خانه عکس گرفت و سپس رفت.

 اما راننده به ما گفت که او به سمت در آمده و در زده، اما هیچ‌کس آنجا نبود، بنابراین قصد داشته روز بعد دوباره برگردد؛ اما ما پشت پنجره نگاه می‌کردیم، او دروغ می‌گوید!

سپس یک راننده تحویل دیگر در روز پنجشنبه به خانه‌ی ما آمد، شوهرم ساعت 8:50 صبح برای دریافت بسته رفت، که البته ما تقریباً ظهر آن را باز کردیم زیرا من خواب بودم؛ ولی درکمال‌تعجب تنها یک بطری صابون دستی به ما تحویل داده شده بود.

 می‌توانید تصور کنید؟ من در شوک کامل بودم و واقعاً به آن تلفن نیاز داشتم. با خود تصور کردم که قطعاً دزدیده شده است.»

سفارش آیفون ۱۳ پرو مکس و دریافت بطری صابون

سفارش آیفون ۱۳ پرو مکس و دریافت بطری صابون

طبیعتاً وی بلافاصله پس از دریافت بسته با Sky Mobile تماس گرفته و به آن‌ها اطلاع داده که به‌جای آیفون 13 پرو مکس چه چیزی دریافت کرده است. شرکت مسئول حمل‌ونقل نیز اعلام کرده است که تحقیقات را آغاز خواهد کرد، اما به‌گفته‌ی Lafhaily، یک هفته از آن زمان بدون هیچ تماسی با آن‌ها می‌گذرد.

این ماجرا کماکان ادامه داشته و کاربر موردنظر سفارش اصلی خود را تحویل نگرفته است؛ بااین‌حال انتظار می‌رود در روز‌های آینده به شکایت او رسیدگی شده و گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به وی تحویل داده شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی