حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نجات یک آیفون به شکل سالم و از عمق دریاچه پس از ۱۲ ماه

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

مال حلال به صاحبش بر‌می‌گردد! به تازگی درباره نجات یک آیفون به شکل سالم و از عمق دریاچه پس از ۱۲ ماه گزارشی منتشر شده می‌تواند روایت جالبی باشد.

نجات یک آیفون از عمق دریاچه

با ضد آب شدن برخی موبایل‌ها و تجهیزات الکترونیکی ما، شاید وقتی شاهد سقوط آن به داخل هستید بیشتر به آن فکر می‌کنید که چطور آن در بیاورم تا این‌که باید یک نمونه جدید به جای آن بخرم.

جالب است بدانید که باشگاه غواصی در مدیسون (ویسکانسین امریکا) آیفونی را پیدا کرد که نزدیک به یک سال در زیر آب غوطه‌ور بود. جالب این‌که پس از بیرون آوردن آن متوجه شد هنوز می‌توان آن را روشن کرد و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.

باشگاه غواصی Four Lakes که به دلیل عملیات پاکسازی محیطی در دریاچه مندوتا مشهور است، در طول تلاش های خود در زیر آب مرتبا با انواع تلفن‌های همراه روبرو می شود. به طور معمول، این دستگاه ها پس از وارد شدن به خشکی کار نمی کنند و تلاش هایی برای بازیابی آنها انجام می شود. با این حال، به تازگی آیفونی را پیدا کردند که پس از خروج از آب روشن شد.

الن ایوانز، رئیس باشگاه غواصی Four Lakes، توضیح داد که هنگام تلاش برای شارژ آیفون بازیابی شده، از مشاهده روشن شدن صفحه نمایش آن که نشان دهنده نشانه های حیات آن است، شگفت زده شدند.

پس از روشن شدن دستگاه، مقامات محلی مسئولیت پیدا کردن مالک واقعی آیفون را بر عهده گرفتند. به لطف داده‌های داخلی ذخیره شده در دستگاه، آنها با موفقیت الی آیزنبرگ را به عنوان مالک شناسایی کردند.

آیزنبرگ، فارغ التحصیل دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، با یادآوری این حادثه، به اشتراک گذاشت که در تابستان 2022 هنگام قایق سواری با دوستانش به طور تصادفی آیفونش به داخل آب افتاده است

این‌که آیفون داستان ما دقیقا چه مدلی‌است، عنوان نشده اما از استیل ضدزنگ دور آن می‌توان گفت که آیفون ۱۲ پرو یا آیفون ۱۳ پرو باید باشد. به هر حال آیفون ۱۴ پرو یک‌سال پیش در بازار موجود نبوده است. متاسفانه درباره عمق مکان پیدا کردن این آیفون اطلاعاتی در دست نیست.

نظر شما درباره پیشرفت کیفیت ساخت موبایل‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)