حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۳ با مستحکم‌ترین شیشه نمایشگر تاشو عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 باقی‌مانده و با نزدیک‌شدن به تاریخ رویداد معرفی این دستگاه در ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، جزئیات تازه‌ای در مورد پرچمدار نسل بعدی تاشو‌های سامسونگ به‌گوش می‌رسد. در جدیدترین این موارد، مشخص شده است که گلکسی زد فولد ۳ به مستحکم‌ترین شیشه نمایشگر تاشو مجهز خواهد شد که البته این موضوع برای شرکت کره‌ای ارزان تمام نشده و به قیمت درجا زدن بخش دوربین خواهد بود.

استحکام بالای شیشه نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد ۳

طبق ادعای افشاگر معروف Ice Universe، گلکسی زد فولد ۳ قوی‌ترین صفحه‌نمایش تاشو موجود در میان گوشی‌های فعلی را خواهد داشت. این نمایشگر نه‌تنها از صفحه‌نمایش نسل قبلی خود یعنی Z Fold 2 مستحکم‌تر بوده بلکه از نمایشگر سایر گوشی‌های تاشو 2021 نیز استحکام بیشتری دارد. این فناوری جدید نسخه ارتقا یافته شیشه فوق‌العاده نازک سامسونگ(UTG) خواهد بود که اولین بار در زد فولد ۲ معرفی شد.

هدف اصلی در ارتقای شیشه نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد ۳، دوام و ماندگاری بیشتر آن است. از یاد نبرید که این گوشی از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی کرده که همین مورد به‌تنهایی باعث خراشیده‌شدن بیشتر صفحه‌نمایش آن می‌شود، درنتیجه استفاده از شیشه سخت‌تر، کاملا معقول به‌نظر می‌رسد.

آیس یونیورس همچنین جزئیاتی مربوط به دوربین را نیز فاش کرده است که متأسفانه در اینجا خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ نداریم چراکه قرار است از همان ترکیب دوربین Galaxy Z Fold 2 در این گوشی استفاده شود. دلیل این تصمیم احتمالاً برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌های تولید خواهد بود که به سامسونگ اجازه می‌دهد تا مانور بیشتری در زمینه نمایشگر گوشی بدهد؛ که البته به‌نوبه‌ی خود برای اغلب کاربران نیز جذاب‌تر خواهد بود. مدل قبلی یعنی Galaxy Z Fold 2 از یک دوربین عالی بهره می‌برد؛ بنابراین درنهایت، این مورد بهای سنگینی را بر جای نمی‌گذارد، اما در میان بهترین دوربین‌های موبایل 2021 نیز قرار نخواهد گرفت.

شیشه تاشو گلکسی زد فولد ۳

شیشه تاشو گلکسی زد فولد ۳

شایعات پیشین در مورد گوشی تاشو آینده سامسونگ شامل دوربین زیر نمایشگر برای صفحه‌نمایش داخلی آن می‌شد که البته هنوز تأیید نشده است. گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 3، اندازه نمایشگر و باتری زد فولد ۲ را حفظ خواهد کرد. همچنین تولید انبوه این دستگاه باتوجه به هدف فروش بالای سامسونگ برای آن، از هم‌اکنون آغاز شده است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 3 در تاریخ 11 آگوست و در غالب کنفرانس Unpacked رونمایی خواهد شد. اما Z Fold 3 تنها ستاره این نمایش نخواهد بود چراکه در جریان این رویداد دستگاه‌های جذاب دیگری ازجمله Galaxy Watch 4 ،Galaxy Buds 2 ،Galaxy Z Flip 3 نیز معرفی خواهند شد.

درباب مشخصات داخلی گلکسی زد فولد ۳ نیز، به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو ۷.۶ اینچی داخلی و ۶.۲ اینچی خارجی از نوع AMOLED و با رفرش‌ریت 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به‌همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و باتری 4380 میلی‌آمپر‌ساعتی ارائه شود. این دستگاه همچنین اندروید ۱۱ را در خارج از جعبه دارا بوده و به‌احتمال فراوان با گواهی IPX8، به‌عنوان اولین گوشی تاشو با چنین درجه مقاومتی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار عرضه خواهد شد.

رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ را در رنگ‌های جدید ببینید

نظر شما راجع‌به مشخصات گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ به‌خصوص شیشه نمایشگر مقاوم آن چیست؟‌ خود شما صفحه‌نمایش مستحکم‌تر و دوربین زیر نمایشگر را برای چنین دستگاهی با برچسب قیمتی بالا ترجیح می‌دهید و یا دوربین‌های پیشرفته در کلاس برترین‌های بازار را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی