حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی FCC تایید می‌کند که گلکسی زد فولد ۳ با قلم S pen Pro همراه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ احتمالاً با پشتیبانی از قلم S Pen Pro ارائه خواهد شد. در گذشته نیز شایعاتی به استفاده از قلم S Pen در گوشی های تاشو جدید سامسونگ اشاره کرده بودند. همچنین چندین گمانه زنی در مورد گنجاندن این قلم در Galaxy Z Fold 3 سامسونگ وجود دارد و گویا سرانجام این گمانه زنی ها در حال تحقق است.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با پشتیبانی از قلم S Pen Pro عرضه خواهد شد

سری گلکسی نوت به طور موقت توسط سامسونگ متوقف شده است. اما خبر خوب این است که قلم S Pen را می‌توان در سایر محصولات دید. انتظار می رود که Galaxy Z Fold 3 با پشتیبانی از S Pen Pro عرضه شود. در حالی که گزارش ها و نشت های اطلاعاتی قبلی  به این نکته اشاره کرده بودند اما اکنون انبوهی از اطلاعات برای تایید این گمانه زنی ها وجود دارد.

اخیراً پرونده ای برای S Pen Pro در وب سایت FCC مشاهده شده است. به گزارش SamMobile، کمسیون فدرال آمریکا اخیراً استفاده از قلم S Pen Pro را برای شماره مدل EJ-P5450 تأیید کرده است. سامسونگ در اوایل سال جاری S Pen معمولی را برای Galaxy S21 Ultra خود معرفی کرد. اگر چه سامسونگ به عرضه این محصول در سال ۲۰۲۱ اشاره داشت، اما هرگز برای فروش آماده نشد.

قلم S Pen Pro با چه دستگاه هایی سازگار خواهد بود؟

اکنون سندی منتشر شده که تأیید می‌کند  قلم جدید سامسونگ با گلکسی زد فولد ۳ سازگار خواهد بود. جدا از Z Fold 3، این قلم با تعداد زیادی از دستگاه دیگر مانند گلکسی نوت ۲۰ و اس ۲۱ سازگار است. این سند منتشر شده شامل لیستی از دستگاه های سازگار با قلم S Pen Pro است.

لیست FCC که دستگاه های سازگار با S Pen Pro را نشان می‌دهد

با توجه به اینکه سامسونگ مدتی پیش به پشتیبانی از قلم S Pen برای گوشی تاشو خود اشاره کرده بود، شنیده شدن این خبر تعجب آور نیست و در حقیقت همگی انتظار تایید شایعات موجود را داشتیم. در جریان رویداد Unpacked در سال ۲۰۲۰، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ گفت که از شنیدن اینکه مشتریان می‌خواهند گلکسی فولد از S Pen پشتیبانی کند خوشحال شده است. او همچنین در ماه دسامبر (آذر ماه سال گذشته) فاش کرد که این شرکت قصد دارد برخی از ویژگی های سری Galaxy Note را به تعداد زیادی از دستگاه های دیگر اضافه کند.

احتمال پشتیبانی نسل بعدی گلکسی Z Flip از قلم S Pen قوت گرفت

قلم S Pen Pro سامسونگ چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

افشاگر مشهور ایوان بلاس رندر دستگاهی را که به نظر می رسد Galaxy Z Fold 3 است به اشتراک گذاشته بود. جالب اینجاست که یک قلم اس پن Fold Edition در تصویر دیده می‌شود. به نظر میرسد که Z Fold 3 شامل قلم Fold Edition خواهد بود، و مشتریان باید S Pen Pro را جداگانه خریداری کنند.

رندر منتشر شده از Galaxy Z Fold 3 سامسونگ

قلم S Pen Pro سامسونگ از اتصال بلوتوث LE پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، این قلم به قابلیت Air Actions مجهز است. در حالی که مدل استاندارد S Pen از آن پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این، نسخه Pro از نظر ابعاد نیز بزرگتر نسخه معمولی است؛ دلیل این اندازه متفاوت، استفاده قلم S Pen Pro از باتری داخلی است. گلکسی زد فولد ۳ احتمالاً در جریان رویداد Unpacked در ماه آینده رونمایی‌ می‌شود. گوشی تاشو سامسونگ نیز احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر (مرداد یا شهریور) برای فروش آماده می‌شود.

نظر شما درباره Galaxy Z Fold 3 چیست؟ آیا اضافه شدن یک قلم در کنار این دستگاه، آن را به محصولی جذاب تر تبدیل خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی