حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ را در رنگ‌های جدید ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

گلکسی Z Fold 3، هر روز در شایعات بیشتری دیده می‌شود. تمام این شایعات، نشان می‌دهند که سامسونگ مانور زیادی بر روی نوآوری در بخش‌های مختلف این دستگاه منعطف داده است. حال، قصد داریم تا در این مطلب، نگاهی به رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ و برخی از جزئیات این دستگاه پریمیوم داشته باشیم.

رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ و برخی از مشخصات فنی آن

گلکسی Z Fold 3، پیش از این هم در تصاویری لو رفته بود. این تصاویر، طراحی نهایی گوشی منعطف رونمایی نشده سامسونگ را به ما نشان می‌دادند. به طور مثال، چند روز پیش طراحی نهایی گلکسی Z Fold 3 را مشاهده کرده بودیم.

 

طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینید

 

اما اکنون، زمان آن است تا بیشتر با گلکسی Z Fold 3 سامسونگ آشنا شویم. به نقل از Phone arena، جزئیات منتسب به گلکسی Z Flip 3 به طور گسترده‌ای در هفته‌های گذشته، لو رفته‌اند. اما اگر به این دستگاه علاقه‌ای ندارید، گلکسی Z Fold 3 می‌تواند گزینه جذاب‌تری برای شما باشد. به تازگی، رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ در رنگ‌های مختلف لو رفته است. همچنین برخی از مشخصات کلیدی این گوشی منعطف به بیرون درز کرده‌اند.

ابتدا، از قیمت Galaxy Z Fold 3 آغاز می‌کنیم. انتظار می‌رود که این گوشی، با قیمتی در حدود ١,۵٩٩ دلار آمریکا ارائه شود. این قیمت، واقعاً جذاب است. ما پیش از این، رندر رسمی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ را در رنگ مشکی مشاهده کرده بودیم. اما اکنون، رنگ‌های سبز و نقره‌ای این دستگاه نیز قابل مشاهده هستند. وجود این سه رنگ بندی، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد داشته است تا مشتریان بیشتری را به سمت گوشی منعطف خود سوق دهد. استفاده از قلم استایلس S-Pen مخصوص این گوشی منعطف، به کاربران اجازه می‌دهد که حتی به امکانات بیشتری را نسبت به نسل‌های قبلی این قلم داشته باشند. قلم S-Pen، از بدو ورود سری Galaxy Note به بازار وجود داشت. اما در نهایت، سامسونگ امسال تولید سری گلکسی Note را متوقف کرده است. در مقابل، برای جبران این خلأ Galaxy Z Fold 3 به قلم استایلس سامسونگ مجهز شده است.

رندر رسمی گلکسی Z Fold 3

سامسونگ اجازه استفاده از این قلم را در نمایشگری تقریباً ٧.۶ اینچی می‌دهد. نمایشگر مورد اشاره، دارای پنل AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است و به عنوان نمایشگر اصلی این دستگاه شناخته می‌شود. پیش از این، در مورد جزئیات نمایشگر گلکسی زی فولد ۳ صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات نمایشگر گلکسی Z Fold 3 سامسونگ و گلکسی Z Flip 3 لو رفت

 

یکی دیگر از نکات پر حاشیه، استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر در این گوشی منعطف است. خب، ظاهراً سامسونگ ریسک نکرده است و همچنان خبری از این فناوری نیست. اگر همه این‌ها کافی نبوده‌اند، گزارش‌هایی مبنی بر استفاده از نمایشگر بیرونی ۶.٢ اینچی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی به دست رسیده است. همچنین، در بالای نمایشگر ثانویه گلکسی Z Fold 3 سامسونگ یک دوربین سلفی تکی در حفره نمایشگر واقع شده است. هنوز مشخص نیست که نمایشگر بیرونی هم از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند یا خیر.

دقیقاً مانند گلکسی Z Flip 3، این دستگاه نیز با تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 888 روانه بازار می‌شود. در تمام مناطق، قلب تپنده این دستگاه همان اسنپدراگون ٨٨٨ می‌باشد. ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی Z Fold 3 در نظر گرفته خواهد شد. روشن نگه داشتن گلکسی Z Fold 3، بر عهده دو سلول باتری است. شایعات حاکی از آن هستند که ظرفیت ترکیبی این باتری، ۴,٣٨٠ میلی آمپر ساعت است. این میزان، کم‌تر از نسل قبل است. با این حال، ممکن است ظرفیت اسمی، همان ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت باشد. شارژر سیمی این گوشی منعطف، توان ٢۵ واتی دارد. شارژر بی سیم و فناوری شارژ بی سیم معکوس توسط Galaxy Z Fold 3 پشتیبانی می‌شوند.

نکته قابل توجه، احتمال عدم وجود شارژر درون جعبه است. چرا که سامسونگ همین کار را در سری Galaxy S21 انجام داد. بنابراین، بعید نیست که حتی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 با وجود گران قیمت بودن، از این قاعده مستثنی باشند. حسگر تشخیص اثرانگشت هم بر روی فریم تعبیه شده است.

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ٣

ما واقعاً اطلاعات زیادی در مورد سیستم دوربین گلکسی Z Fold 3 نداریم. اما احتمالاً شاهد نوآوری‌هایی نسبت به نسل قبل خواهیم بود. شاید گلکسی Z Fold 3، یک سنسور ١٢ مگاپیکسلی را از گلکسی S21 قرض گرفته باشد. بنابراین، دوربین اصلی این دستگاه، سه گانه با سنسور اصلی ١٢ مگاپیکسلی خواهد بود. دو سنسور دیگر هم برای لنزهای تله فوتو و فوق عریض خواهند بود. دو دوربین سلفی نیز در این دستگاه وجود دارد. هر دو دوربین سلفی، دارای سنسور تکی ١٠ مگاپیکسلی خواهند بود.

نظر شما در مورد مشخصات گلکسی Z Fold 3 چیست؟ رندر گلکسی Z Fold 3 سامسونگ را می‌پسندید؟ کدام رنگ برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️