حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در کره جنوبی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، قیمت

قیمت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در کره جنوبی اعلام شد. این دو محصول را باید از جمله مورد انتظارترین محصولات سامسونگ دانست. از مدت‌ها بیش برای معرفی و عرضه این محصولات انتظار زیادی می‌رفت. اکنون به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگری به معرفی رسمی و عرضه این محصولات نزدیک شده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قیمت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3

به گزارش GsmArena، اخیرا اخباری مبنی بر صدور گواهی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ از طرف TENAA اعلام شده است. به دنبال آن شاهد اعلام قیمت این محصولات جدید سامسونگ نیز هستیم. گفته می‌شود که قیمت گلکسی زد فولد ۳ مابین ۱۶۵۵ دلار تا ۱۷۴۱ دلار خواهد بود. همچنین قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ نیز مابین ۱۰۴۵ دلار تا ۱۱۱۰ دلار خواهد بود.

 

طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینید

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB توسط لیست FCC تایید شد

دیروز در ترنجی خواندیم که ضخامت گلکسی زد فولد ۳ کمتر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند تاشو خود را نسبت به نسل‌های قبلی، نازک‌تر بسازد. آخرین اطلاعات درباره قیمت گذاری این محصولات مربوط به پستی در انجمن Naver Blog کره جنوبی است. این اخبار با شایعات پیشین که به کاهش قیمت ۲۰ درصدی این محصولات نسبت به نسل قبلی خود اشاره داشت، هماهنگی کامل دارد. به عنوان مثال هنگام عرضه نسل قبلی محصولات سامسونگ، قیمت گلکسی زد فولد ۲ حدود ۲۰۸۸ دلار و قیمت گلکسی زد فلیپ ۲ نیز حدود ۱۴۳۵ دلار بود.

قیمت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3

احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در تبلیغ جدید سامسونگ قوت گرفت

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ یکی از بهترین نمونه های بازار خواهد بود

رویکرد و سیاست جدید سامسونگ

خبر مهم دیگر این است که سامسونگ قصد دارد تا مشتریان و کاربران جدید و قدیم خود را به خرید یا ارتقا به این محصولات جدید سوق دهد. این مسئله خود سبب کاهش قیمت محصولات جدید این شرکت کره‌ای خواهد شد. از سویی انتظار می‌رود که دارندگان فعلی گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زذ فلیپ ۲، بهترین قیمت ممکن را برای دریافت نسل جدید محصولات این شرکت و ارتقا به آن‌ها دریافت کنند. همچنین در ادامه، در این گزارش آمده است که امسال محبوبیت گوشی‌ها تاشو سامسونگ فراتر از هر زمان دیگری رفته است.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه قیمت‌های اعلام شده برای محصولات جدید سامسونگ، آیا خرید آن‌ها را منطقی می‌دانید؟ آیا این محصولات به نسبت قیمتی که برای آن‌ها قرار داده شده، ارزش خرید بالایی نیز دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان