حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۳ با پتنت جدید سامسونگ مقاومت بیشتری خواهد داشت

گوشی های تاشو دستگاه های گران قیمتی هستند ولی با توجه به نوع طراحی خاصی که دارند، در مقایسه با سایر گوشی ها، در برابر افتادن از ارتفاع بیشتر آسیب پذیر هستند که یعنی افتادن این گوشی ها از دست می تواند به کابوسی برای کاربر بدل شود. سامسونگ نیز از این شرایط آگاه است و تمام تلاش خود را برای بهبود مقاومت گوشی های تاشو آینده خود مخصوصا گلکسی زد فولد ۳ در برابر آسیب پذیری ناشی از افتادن از دست به کار گرفته است. بیایید با هم نگاهی به پتنت جدید سامسونگ در این زمینه بیاندازیم.

گلکسی زد فولد ۳ با پتنت جدید سامسونگ مقاومت بیشتری خواهد داشت

یک فرم پتنت ثبت شده در اداره پتنت آمریکا نشان می دهد که مشخصا سامسونگ به دنبال روش های جدیدی برای افزایش مقاومت گوشی های پرچمدار تاشو خود در برابر ضربه های ناگهانی است. در این پتنت مستقیما از گلکسی زد فولد ۳ نام برده نشده است، اما در عوض به افزودن بخش های جدیدی به ساختار داخلی طراحی گوشی های تاشو اشاره دارد که می تواند باعث مقاومت بیشتر آنها شود.

امتیاز DxO دوربین گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ منتشر شد

گوشی های تاشو سامسونگ به طور کلی بیشتر از سایر دستگاه ها مستعد آسیب پذیری ناشی از افتادن هستند زیرا سیستم لولا این دستگاه ها نسبتا ظریف است و همچنین دارای دو صفحه نمایش می باشند، که یکی از آنها یک پنل تاشو است که آسیب پذیرتر است.  طراحی جدید لولا گلکسی زد فولد ۲ سبب شده بود که حتی در برابر فشار زیاد دست و باز و بسته کردن های نامناسب نیز مقاوم باشد اما حالا گلکسی زد فولد ۳ و مدل های بعد از آن می توانند از از طراحی جدید و المان های خاصی در ساختار خود بهره ببرند که مقاومت آنها را در برابر افتادن نیز بهبود می بخشد.

یک سیستم غیر معمول ریل ها بدون هیچ توضیح خاصی

پتنت جدید سامسونگ سبب افزایش مقاومت گلکسی زد فولد ۳ خواهد شد

Patently Apple برای اولین بار متوجه این پتنت شد که البته به جزئیات زیادی از طراحی آن اشاره نشده است ولی تصاویر مربوطه نشانگر استفاده از یک سیستم ریلی عجیب هستند که درون گوشی و بین پنل تاشو و فریم میانی قرار خواهد گرفت.

ما از نحوه عملکرد این سیستم ریلی مطمئن نیستیم و همچنین نمی دانیم که چطور در صورت افتادن از دست، سبب مقاومت بیشتر گوشی خواهد شد ولی بر اساس منبع خبر، ظاهرا هدف از این طراحی همین بوده است و در حال حاضر در رابطه با نحوه عملکرد آن فقط می توان حدس زد.

هرچند مثل همیشه، ثبت پتنت تضمین کننده این نیست که یک ایده به به یک محصول نهایی تبدیل شود، پس شاید این سیستم ریلی عجیب در نهایت راهی به گلکسی زد فولد ۳ یا دیگر محصولات سامسونگ پیدا نکند. اما یک چیز کاملا واضح است: سامسونگ در حال تلاش برای افزایش مقاومت گوشی های تاشو خود است و با توجه به قیمت بالای این دستگاه ها، سامسونگ بخش خوبی را برای بهبود انتخاب کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد