حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی Z Flip3 سامسونگ مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هرچه به رویداد اختصاصی سامسونگ در مرداد ماه نزدیک می شویم، اخبار و مشخصات بیشتری از گوشی های احتمالی برای معرفی به بیرون درز پیدا می کند. طبق انتظار قرار است گوشی های گلکسی S21 FE و گلکسی Z Flip3 سامسونگ در این مراسم رونمایی شوند. امروز قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت و در کمال تعجب کمتر از نسل قبلی اش است! در این مطلب به رنگ های گلکسی Z Flip3 می پردازیم که قرار است در ۴ رنگ نظر کاربران را به خود جلب کند.

رنگ های گلکسی Z Flip3 سامسونگ

به نظر می رسد وزن گوشی تاشوی بعدی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳، برابر با 183 گرم خواهد بود که عینا مشابه نسل پیشین خود می باشد. این اطلاعات توسط افشاگر معروف Ice universe در حساب رسمی توییتر وی،‌ منتشر شده است. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط این افشاگر، این مدل در ۴ رنگ زیر ارایه خواهد شد:

  1. ۱- بنفش روشن
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- سبز
  4. ۴- بژ
رنگ های گلکسی زد فلیپ ۳

رنگ های گلکسی زد فلیپ ۳

انتظار می رود سامسونگ طرح گلکسی Z Flip 3 را با نمایشگر بیرونی بزرگ تر تغییر دهد که دارای یک پوشش شیشه ای مات با دوربین های اصلی دوگانه است. همچنین تعداد کل دوربین ها نیز کماکان روی عدد ۳ باقی خواهد ماند که احتمالاً شامل یک لنز اصلی عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید با همان مگاپیکسل و یک سلفی می باشد که مورد آخر می تواند درون نمایشگر نیز جای بگیرد(مشابه گلکسی زد فولد ۳).

رنگ های Z Flip 3

رنگ های Z Flip 3

احتمال می رود شارژر گلکسی زد فلیپ ۳ نیز برخلاف روند فعلی، به همراه خود گوشی و در داخل جعبه آن عرضه شود؛ اگرچه نباید زیاد هیجان زده شوید، زیرا سرعت شارژ آن فقط ۱۵ وات خواهد بود که تاحدودی ناامید کننده است.

همانطور که گفتیم انتظار می رود جدیدترین گوشی های سامسونگ به همراه نسل جدید ساعت هوشمند و ایربادز این شرکت در مردادماه رونمایی شوند. همچنین سامسونگ پیش بینی می کند امسال بتواند 7 میلیون واحد گوشی تاشو را به فروش برساند.

نظر شما درباره رنگ های گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من اون رنگ صوررتی دوست داشتم خاص بود چرا نیست🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی