حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی Galaxy Buds 2 و جزئیات جدید این ایربادز لو رفتند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ به زودی از ایربادز پرچمدار جدید خود به صورت رسمی رونمایی می‌کند. این نسل از ایربادز تمام بی سیم سامسونگ، مطمئناً قابلیت‌های جدید و جذابی را به ارمغان می‌آورد. حال، رنگ بندی Galaxy Buds 2 به همراه جزئیات جدید این ایربادز تازه وارد سامسونگ لو رفته است. در ادامه، با ما همراه باشید.

رنگ بندی Galaxy Buds 2 و جزئیات لو رفته جدید از این ایربادز

گلکسی بادز ٢، ایربادز جذابی است که قرار است مانند نسل قبل، با طراحی بدون ساقه ارائه شود. ما پیش‌تر در ترنجی از رندرهای انتشار یافته این محصول گفته بودیم. بنابراین، می‌دانیم که طراحی Galaxy Buds 2 قرار است چگونه باشد.

 

رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ را در چهار رنگ مختلف مشاهده کنید!

 

اکنون به نقل از XDA Developers، سامسونگ در تاریخ ١١ آگست یا ٢٠ مرداد، در مراسم Unpacked خود از محصولات جدید و مطرحی رونمایی خواهد کرد. اگرچه این رویداد، همچنان برگزار نشده است. اما ما در مورد محصولات حاضر در این رویداد، اطلاعات زیادی داریم. گلکسی بادز ٢ نیز از این قاعده مستثنی نیست. توسعه دهنده‌ای با نام Tim، رندرها و تصاویر لو رفته از Galaxy Buds 2 را در سرورهای به روزرسانی پیدا کرد. به همین صورت، ما با تصاویر و رنگ بندی Galaxy Buds 2 مواجه هستیم. اگر یادتان نیست، باید بگوییم که Galaxy Buds Pro نیز با همین روش پیش از رونمایی رسمی لو رفته بود.

حال در این تصاویر، ما شاهد رنگ بندی Galaxy Buds 2 هستیم. در این رنگ بندی، رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش، زرد و سفید به چشم می‌خورند. این رنگ‌ها، تا به حال در اطلاعات فاش شده قبلی مشاهده نشده بودند. حال اجازه دهید تا کمی به ویژگی‌های لو رفته از این ایربادز بپردازیم. گفته می‌شود که برنامه مربوط به تنظیمات Galaxy Buds 2، امکانات جدیدی را به آن اضافه می‌کند. از جمله این که شما می‌توانید به صورت دستی قابلیت حذف نویز فعال را کنترل کنید. این ویژگی، فعلاً در دسترس کاربران عادی نیست. اما در هنگام بهره مندی از این ایربادز، ویژگی مذکور برای شما نمایش داده می‌شود.

در همین حین، آموزش‌های کلی استفاده از این ایربادز در برنامه مربوطه وجود دارند. شما می‌توانید با فرمان‌های لمسی، دستورات اختصاصی را برای گلکسی بادز ٢ تعریف کنید. مثلاً شما می‌توانید تعیین کنید که یک، دو یا سه بار لمس پشت سر هم چه فرمانی را برای ایربادز صادر کند. توسعه دهنده مذکور، از طریق شبیه سازی Galaxy Buds 2 توانسته است به داشبورد مدیریت این ایربادز انتقال پیدا کند. ظاهراً اعلان‌های مربوط به شارژ باتری و اطلاعات دیگر مربوط به این ایربادز، اکنون مرتب‌تر و ساده‌تر شده‌اند. همچنین دستیار صوتی Bixby به طور فعال می‌تواند در این ایربادز حضور داشته باشد. حتی شما می‌توانید که کدام یک از گوشی‌های گلکسی بادز ٢ وظیفه حذف نویز را در اختیار داشته باشد. متأسفانه این دو مورد، در برنامه مورد اشاره دیده نمی‌شوند اما وجود دارند.

برنامه تنظیمات Galaxy Buds 2

برنامه تنظیمات Galaxy Buds 2

اما شایعاتی مبنی بر از دست دادن چند قابلیت در این ایربادز وجود دارد. به طور مثال، در مقایسه با گلکسی بادز پرو این ایربادز دیگر از ویژگی صوتی ٣۶٠ درجه بهره مند نیست. همچنین دیگر فرمان لمسی مربوط به میزان صدا در گلکسی بادز ٢ موجود نیست. در ادامه، تنظیمات مربوط به کم و زیاد کردن میزان حذف نویز وجود ندارد. با این وجود، شما می‌توانید حتی با وجود یک گوشی از ایربادز خود قابلیت ANC را فعال سازی کنید. برخی از اطلاعات مربوط به باتری Galaxy Buds 2 نیز لو رفته‌اند.

این ایربادز، در هر گوشی مجهز به باتری با ظرفیت ۶١ میلی آمپر ساعت خواهد بود. باتری به کار رفته در کیس شارژ هم حجم ۴٧٢ میلی آمپر ساعتی دارد. صفحه مربوط به Equalizer نیز مانند قبل است. اما شاهد تغییراتی جزئی در شخصی سازی هستیم. برنامه نمایش داده شده مربوط به Galaxy Buds 2، همچنان نهایی نیست. به همین دلیل، ممکن است با رونمایی از گلکسی بادز ٢، این برنامه نیز به روز شود و از قابلیت‌ها و حتی ظاهری جدید برخوردار شود. در کل، گلکسی بادز ٢ برخی از ویژگی‌های محبوب نسل‌های قبل را دارد. ویژگی‌های جدیدی نیز به این ایربادز اضافه شده‌اند. اما عدم وجود دیگر قابلیت‌ها، موجه نیستند.

احتمال وجود Galaxy Buds 2 Pro کم نیست. اما مطمئناً نسخه Pro گلکسی بادز ٢ در ٢٠ مرداد رونمایی نخواهد شد. خبر خوبی که در مورد گلکسی بادز ٢ وجود دارد، این است که این ایربادز می‌تواند بر خلاف نسل‌های قبلی، همزمان به چند دستگاه متصل شود. خوشبختانه این اتصال، شامل دستگاه‌های غیر از برند سامسونگ نیز می‌شود. گلکسی بادز ٢، دارای کیس شارژ مربعی شکل است. هر کدام از گوشی‌های گلکسی بادز ٢، مجهز به دو میکروفون است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️