حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Poco X3 GT مشخص شد: ۶ مرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، پوکو

پوکو این ماه قصد دارد تا از سری GT محصولات خود رونمایی کند. به طور مثال، پیش‌تر گفتیم که پوکو در تاریخ ١ مرداد ١۴٠٠، از گوشی Poco F3 GT خود در هند رونمایی می‌کند. اما این تنها Poco F3 نیز که از نسخه GT بهره مند می‌شود. بلکه Poco X3 نیز از نسخه GT برخوردار خواهد شد. حال، تاریخ رونمایی Poco X3 GT مشخص شده است. اما آیا این دستگاه، یک گوشی جدید است؟

تاریخ رونمایی Poco X3 GT، ١ مرداد ١۴٠٠ خواهد بود

خب، همان طور که گفتیم Poco X3 نیز قرار است تا از یک نسخه GT بهره مند شود. ظاهراً پسوند GT، به معنی بهره مندی از قابلیت‌های ویژه گیمینگ است. در هر صورت، بر اساس گزارش جدیدی از Gizmochina، پوکو تاریخ ١ مرداد ١۴٠٠ را برای رونمایی از گوشی Poco F3 GT در کشور هند گرفته است. حال به گفته این برند، یک کنفرانس دیگر نیز برای رونمایی از گوشی Poco X3 GT برگزار خواهد شد. این کنفرانس، در تاریخ ۶ مرداد ١۴٠٠ شکل می‌گیرد. اگر راستش را بخواهید، نه پوکو F3 GT و نه پوکو X3 GT گوشی‌های جدیدی نیستند. چرا که به ترتیب، این دو گوشی نسخه جهانی Redmi K40 Game Enhanced Edition و Redmi Note 10 Pro 5G هستند.

تاریخ رونمایی Poco X3 GT

بنابراین، ما با گوشی‌های جدیدی مواجه نیستیم. از چند روز قبل، وجود Poco X3 GT در سرورهای آپدیت شیائومی لو رفته بود. این دستگاه، با رابط کاربری MIUI نسخه 12.5 روانه بازار خواهد شد. پس از آن، می‌دانستیم که پوکو بالأخره به زودی تاریخ رونمایی Poco X3 GT را تأیید می‌کند.

مشخصات احتمالی پوکو ایکس ٣ جی تی

همان طور که گفتیم، این دستگاه در واقع نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro 5G است. این دستگاه، حدود ١ ماه پیش در چین رونمایی شده بود. به طور خلاصه، ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی دارای مشخصات جذابی است. این دستگاه، دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. همچنین محافظت از صفحه نمایش این گوشی، بر عهده گوریلا گلس ویکتوس است. همچنین نوع حافظه داخلی و حافظه رم این گوشی، به ترتیب از نوع UFS 3.1 و LPDDR4X 2133MHZ می‌باشند. تراشه Poco X3 GT، همان تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1100 است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی، می‌توان به دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی تکی اشاره کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، بر روی فریم آن قرار گرفته است. اسپیکر استریو و استاندارد IP53، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر ۶٧ واتی برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. این گوشی احتمالاً در اروپا و برخی دیگر از کشورهای آسیایی نیز عرضه خواهد شد.

 

ردمی Note 10 Pro 5G و ردمی Note 10 5G نسخه چین معرفی شدند

 

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی Poco X3 GT و مشخصات آن چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه چه قیمتی خواهد داشت؟ گوشی‌های Poco را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

شیائومی وقتی موفقیت پوکو x3 رو دید مگه حالا دست برداره ؟

همینطوری ازش نوع جدید میزنه میده بیرون

منتظر پوکو x3 gt پرو
و پوکو x3 gtr و پوکو gtr پرو باشید !!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️