حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 40 با تراشه مدیاتک در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

اوایل ماه جاری میلادی بود که Motorola Edge 40 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد. انتظار می‌رفت که همزمان با معرفی این تلفن هوشمند، از نسخه استاندارد سری اج ۴۰ نیز رونمایی شود. اما این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر، موتورولا Edge 40 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. این موضوع نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی Edge 40 نمانده است.

موتورولا Edge 40 به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ یا دیمنسیتی ۸۰۲۰ مجهز می‌شود

موتورولا Edge 40 در پایگاه داده گیک بنچ مشاهده شده است. این تلفن هوشمند با پشت سر گذاشتن تست های تک هسته ای Geekbench 6، موفق به کسب امتیاز ۱,۱۰۵ شده است. این دستگاه در تست چند هسته ای نیز امتیاز ۳,۵۴۲ را کسب کرده است. نسخه ۸ گیگابایت رم موتورولا اج ۴۰ در گیک بنچ مشاهده شده است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. تراشه مدیاتک MT6891Z_Z/CZA نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند. پردازنده مرکزی این تراشه مجهز به ۴ هسته ۲.۶ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۲ گیگاهرتزی است.

نتایج بنچمارک گیک بنچ

Motorola Edge 40

متاسفانه Geekbench به طور مستقیم اشاره ای به نام تراشه استفاده شده در موتورولا اج ۴۰ نمی‌کند. شایعات گذشته ادعا می کردند که این تلفن هوشمند به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ مجهز خواهد شد. اما مدیاتک MT6891Z_Z/CZA ذکر شده در بخش اطلاعات CPU در لیست Geekbench، شبیه نام مدل Dimensity 1100 است. همچنین این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای است که چهار هسته آن حداکثر فرکانس ساعت ۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی دارند.

Motorola Edge 40

البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات بنچمارک ها در ذکر جزئیات اشتباه می‌کنند. بنابراین برای اطمینان بیشتر از مدل تراشه به کار گرفته شده در Motorola Edge 40، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشیم. همان طور که GSMArena اشاره می کند، گفته می‌شود موتورولا اج ۴۰ از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FullHD+ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی استفاده خواهد کرد. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 3.1) خواهد داشت. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۴۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۸ واتی (به همراه شارژ وایرلس ۱۵ واتی) پشتیبانی می‌کند.

Motorola Edge 40

بر اساس رندر های منتشر شده، می‌دانیم که دو لنز دوربین در قاب پشتی موتورولا Edge 40 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) مجهز بوده؛ و دوربین دوم با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خود برای گرفتن عکس های اولترا واید به کار خواهد آمد. دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های استریو با Dolby Atmos و برخورداری از استاندارد IP68 از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند. شایعه شده است که موتورولا اج ۴۰ در رنگ های سبز، آبی، مشکی و ارغوانی Viva عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge 40 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 165 هرتزی رسما معرفی شد

 

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی