حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Poco F3 GT رسماً مشخص شد: ١ مرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، پوکو

پوکو، زیر مجموعه‌ای محبوب از شیائومی است. این کمپانی، به عرضه گوشی‌های قدرتمند با قیمت معقول مشهور است. به دلیل ارزش خرید بالای گوشی‌های این کمپانی، میزان فروش پوکو نسبتاً بالا است. حال، به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از پرچمدار این کمپانی، یعنی Poco F3 در راه باشد. به همین صورت، تاریخ رونمایی Poco F3 GT رسماً مشخص شده است.

تاریخ رونمایی Poco F3 GT

پوکو پیش از این، از گوشی پرچمدار خود با نام Poco F3 رونمایی کرده بود. این دستگاه، در واقع نسخه جهانی Redmi K40 است. تراشه به کار رفته در Poco F3، اسنپدراگون ٨٧٠ می‌باشد.

 

پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

به نقل از India Today، امروز پوکو رسماً تأیید کرد که قصد عرضه گوشی Poco F3 GT را در هند دارد. این موضوع، یک روز پس از رونمایی گوشی OnePlus Nord 2 به وقوع خواهد پیوست. پیش‌تر یکی از مدیران پوکو، گفته بود که این گوشی در همین ماه رونمایی می‌شود.

بنابر همین موضوع، مدیر مورد اشاره گفت که آن‌ها بر اساس خواسته کاربران و محبوبیت گوشی‌های پوکو، تصمیم گرفتند تا گوشی Poco F3 GT را در همین ماه به صورت رسمی رونمایی کنند. این گوشی، برای اولین بار در هند رونمایی خواهد شد. جدا از این موضوع، جالب است که بدانید یک پوستر از Poco F3 GT در فروشگاه FlipKart قرار داده شده بود. در این پوستر، تاریخ رونمایی گوشی جدید پوکو، ٢٢ جولای یا ٣١ تیر ذکر شده بود. اما این پوستر تنها پس از چند دقیقه حذف شد. در نهایت، پوکو اعلام کرد که تاریخ رونمایی POCO F3 GT یکم مرداد ماه خواهد بود.

رنگ بندی پوکو اف ٣ جی تی

رنگ بندی پوکو اف ٣ جی تی

خبر خوب، این است که مدیر مذکور پوکو از قیمت این گوشی نیز صحبت کرده است. بر اساس اظهارات وی، نسخه پایه Poco F3 GT دارای برچسب قیمتی ٣٠,٠٠٠ روپیه‌ای (معادل ۴٠٢ دلار آمریکا) خواهد بود. او همچنین در مصاحبه‌ای گفت:

بازار گوشی‌های هوشمند در سه سال گذشته تغییرات بسیاری را به خود دیده است. ما می‌توانستیم تنها یک جانشین عادی را برای Poco F1 ارائه دهیم. اما در این بین، برخی کاربران گوشی‌های گران‌تر ممکن بود از این موضوع راضی نباشند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم تا از گوشی Poco F3 GT رونمایی کنیم که گران قیمت‌تر از Poco F1 است. با این وجود، مشخصات قدرتمندتری را ارائه می‌دهد. بنابراین، این گوشی مانند Poco F1 در رنج قیمتی خود بی رقیب است.

اما اجازه دهید تا در مورد مشخصات فنی این گوشی صحبت کنیم. تأیید شده است که Poco F3 ‌GT به نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پنل AMOLED ارائه می‌شود. این گوشی، اولین گوشی Poco با پنل نمایشگر AMOLED در هند خواهد بود. پوکو می‌گوید که از شیشه ضد جذب اثرانگشت در این گوشی استفاده کرده است. ظاهراً Poco F3 GT در دو رنگ مشکی و نقره‌ای وارد بازار هند می‌شود. حال سؤالی مهم پیش می‌آید: آیا مانند شایعات قبلی، Poco F3 GT یک ری-برند است؟ خب، باید بگوییم که بله! این گوشی، مانند آنچه که قبلاً گفته بودیم نسخه جهانی Redmi K40 Game Enhanced Edition است. به همین دلیل، پوکو از تراشه Dimensity 1200 در این گوشی بهره گرفته است.

 

نسخه جهانی ردمی K40 Game Enhanced Edition در راه است

 

نظر شما در مورد Poco F3 GT و قیمت آن چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟ انتخاب شما OnePlus Nord 2 است یا Poco F3 GT؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

قیمتش یکم بالاتر از چیزیه که فکر میکردم

AŁɪ

عالیه بین این و اف تری اینو میپسندم 🌷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️