حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X3 GT با Dimensity 1100 و قیمت ٢٩٩ دلار رسماً رونمایی شد!

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | پوکو

پوکو، زیر مجموعه محبوب شیائومی، امروز به صورت رسمی از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی، یک گوشی جذاب با شارژر ۶٧ واتی و تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1100 است. پوکو X3 GT، همین امروز رونمایی شده است. به همین ترتیب، در این مطلب نگاهی به مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید پوکو خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت پوکو X3 GT

پوکو مدتی پیش، وجود Poco X3 GT را به صورت رسمی تأیید کرد. پس از آن، در ترنجی از تاریخ رونمایی این گوشی و برخی از مشخصات احتمالی آن صحبت کرده بودیم. حال، زمان رونمایی از این گوشی فرا رسیده است.

 

تاریخ رونمایی Poco X3 GT مشخص شد: ۶ مرداد ١۴٠٠

 

پوکو X3 GT، همین امروز به صورت رسمی رونمایی شده است. به گزارش یک توئیتر با نام EqualLeaks، پوکو از گوشی جدید خود با این نام رونمایی کرده است. اما همان گونه که پیش‌تر توضیح داده بودیم، این گوشی یک دستگاه جدید نیست. بلکه Poco X3 GT در واقع همان نسخه جهانی و ری-برند شده ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی است. به هر حال، قصد داریم تا مروری بر مشخصات فنی و همچنین قیمت این گوشی داشته باشیم.

مشخصات Poco X3 GT

گوشی جدید پوکو در ابتدا، به صورت جهانی و در کشورهای مختلفی عرضه می‌شود. این گوشی، با نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی به دست مشتریان می‌رسد. نرخ حساسیت لمسی این نمایشگر نیز ٢۴٠ هرتز است. همچنین گوریلا گلس ویکتوس که پیش‌تر در پرچمداران استفاده‌ شده بود، این بار وظیفه محافظت از نمایشگر Poco X3 GT را بر عهده دارد. پوکو قبلاً از گوریلا گلس ۶ برای محافظت از نمایشگر Poco X3 Pro بهره گیری کرده بود.

در ادامه، گوشی جدید پوکو به دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی تجهیز شده است. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را نیز دارد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی است. این دوربین سلفی، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. تراشه به کار رفته در پوکو X3 GT، همان Dimensity 1100 است. این تراشه، با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC ساخته شده است. همچنین ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به همراه ٨ گیگابایت حافظه رم دو کاناله LPDDR4X 2133MHZ برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

پوکو به صورت پیش فرض، از سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 در این گوشی استفاده کرده است. ضخامت و وزن این دستگاه، به ترتیب برابر با ٨.٩ میلی متر و ١٩٣ گرم است. پوکو در یک خبر عجیب و جذاب، از ٢ گیگابایت حافظه رم مجازی در این گوشی نیز استفاده کرده است. این موضوع، به دلیل استفاده از حافظه UFS 3.1 امکان پذیر است. Wi-Fi 6 و اینترنت 5G به همراه بلوتوث نسخه ۵.٢ توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند.

پوکو X3 GT، از خنک کننده مایع با مساحتی بسیار زیاد برخوردار شده است. بنابراین، نیازی به نگرانی در مورد داغ شدن این گوشی در حین بازی کردن یا انجام کارهای سنگین نیست. اسپیکر استریو در این گوشی موجود است. شارژ باتری این گوشی، از طریق درگاه Type-C انجام می‌گیرد. باتری پوکو X3 GT، دارای ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. همچنین شارژر Poco X3 GT توان ۶٧ واتی دارد. به همین صورت، شارژ کامل آن تنها حدود نیم ساعت طول می‌کشد!

در نهایت، زمان آن است تا به سراغ قیمت این گوشی برویم. در نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی، پوکو قیمت ٢٩٩ دلاری را برای این دستگاه در نظر گرفته است. اما در نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی، این قیمت به ٣٢٩ دلار آمریکا می‌رسد.

نظر شما در مورد Poco X3 GT چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند مشتریان زیادی را برای پوکو جذب کند؟ ارزش خرید Poco X3 GT تا چه حد است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمتو بین!
مشخصاتو بین!
قاتل پرچمدار…😈😈
تو این رنج قیمتی با شارژر ۶۷ وات و سخت افزار دیگه چی بشه!
حیف پنلش اولد نیست.😪🥲

M.Y

جالبه 👌

Mahdi

جالبه ولی آیا با اف۳ جی تی بهتر نیست؟

mahdi_F18

فوق العاده است با این قیمت حتی نمیشه از ips بودنش ایراد گرفت. بگردید ببینید سامسونگ با این مشخصات چند قیمته؟؟؟؟؟؟؟؟

Golden Manfioda

خیلی بهتر و عالی تر از پوکو ایکس 3 پرو هستش ،
تراشه پردازنده داینمیستی 1100 !!!
رفرش ریت 120 هرتز و حساسیت لمسی 240 هرتز !!!
ولی …. حیف که تولد نزاشته و از دوربین ضعیف استفاده شده

ali_jalili

خیلی بهتره؟
قیمت و نگاه کن
90 دلار گرونتر از pro هست
پردازنده که در همون حده فقط 5جی هست این و شارژرش 67 واته همین

ولی بنظر من که پردازنده pro بهتره چون کوالکامه

مدیاتک جون به جونش کنی باز داغ کردن بی مورد و کندی با گذشت زمان رو شاخشه مثل اگزاینوس و کایرین

mahdi_F18

لطفاً یه تحقیق راجع سری دایمنستی و کایرین های هواوی که دیگه تولید نمیشه داشته باش. من هم کایرین داشتم هم مدیاتک هیچ کدوم مشکلی نداشته . داغی تو مدیاتک در حد گرما ولی کایرین به هیچ وجه. مدیاتک های جدید هم به شدت بهینه و قدرت مند شدند. و پایداری بالایی پیدا کردند

AŁɪ

والا تست های استرس دیمن رو ببینی از نمونه رقیب کوالکامش بهتر ظاهر شده ، افت فریم کمتری هم داره …
نمی‌دونم چرا وقتی یه چیزی شنیدید طوطی وار فقط تکرار میکنید

Mahdi

اگه منظورت پوکو اف۳ و پوکو اف۳ جی تی هست خیلی منطقی داری نظر میدی

Taha

اسنپ دراگون ۸۶۰ که تو استرس تست پایداری ۹۸ گرفته:
😞
مدیاتک که تو استرس تستا به جای کم شدن بنچمارک خیلی بیشتر میشد( اصلا هم مشکوک نیست):
😎

AŁɪ

برگشت طاها کهکشانی با مقداری فشار 🌀😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️