حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Poco X3 GT مشخص شد: بازدهی نسبتاً بالا برای یک گوشی گیمینگ

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

پوکو در برخی مواقع، گوشی‌های ری-برند شده ردمی را عرضه می‌کند. پوکو X3 GT نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی، همان نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro 5G است. به تازگی Gsmarena گوشی پوکو X3 GT را مورد بررسی قرار داده است. در نهایت، عمر باتری Poco X3 GT طی تست‌های این مرجع مشخص شده است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

پوکو ایکس ٣ جی تی

پوکو حدود کمی بیشتر از یک هفته پیش، گوشی Poco X3 GT را به صورت رسمی رونمایی کرد. همان طور که گفتیم، این گوشی در حقیقت همان نسخه جهانی ردمی Note 10 Pro 5G است. به همین ترتیب، این گوشی تنها نسخه‌ای ری-برند شده است.

 

پوکو X3 GT با Dimensity 1100 و قیمت ٢٩٩ دلار رسماً رونمایی شد!

 

مجموعه Gsmarena مانند همیشه، گوشی‌های مورد بررسی خود را در بخش باتری و شارژر نیز تست می‌کند. در نتیجه این تست‌ها، عمر باتری و دیگر نتایج گوشی تست شده منتشر می‌شوند. این بار، نوبت به Poco X3 GT رسیده است. به همین ترتیب، عمر باتری Poco X3 GT مشخص شده است. اما پیش از آن، بهتر است نگاهی مجدد به مشخصات مرتبط پوکو X3 GT داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1100

– رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه اندروید ١١

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶٧ واتی

عمر باتری Poco X3 GT

عمر باتری Poco X3 GT

پوکو X3 GT به نحوی یک گوشی گیمینگ محسوب می‌شود. این گوشی با وجود قیمت نسبتاً کمی که دارد، از تراشه قدرتمندی بهره مند شده است. اما آیا این گوشی گیمینگ می‌تواند سربلند از تست‌های بخش بازدهی باتری بیرون بیاید؟ خب، اجازه دهید نگاهی بیاندازیم. این گوشی، ١١٠ ساعت در حالت استفاده ترکیبی دوام آورده است. این بازدهی، قابل تحسین است. بنابراین، عمر باتری Poco X3 GT در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، بازدهی این گوشی در بخش تماس 3G به ٣۶:٣٠ ساعت می‌رسد که زمان زیادی است. در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم نیز این گوشی تا ١٧:٢٠ و ١۶ ساعت دوام می‌آورد. تست وب گردی این گوشی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی انجام گرفته است. در تصویر زیر، می‌توانید مقایسه‌ای از عمر باتری Poco X3 GT با برخی از رقبا مانند گوشی‌های خود پوکو را مشاهده کنید:

تست شارژر گوشی جدید پوکو

پوکو X3 GT در بخش عمر باتری، عملکرد قابل توجه و مناسبی داشت. اما ظاهراً نقاط قوت این گوشی به همین قسمت ختم نمی‌شود. چرا که شارژر ۶٧ واتی Poco X3 GT، در جعبه این گوشی قرار دارد! این شارژر ۶٧ واتی، برای پرچمدار شیائومی یعنی می ١١ اولترا نیز به کار گرفته شده بود. اما جدا از مشخصات روی کاغذ، این شارژر ۶٧ واتی با چه سرعتی پوکو X3 GT را شارژ می‌کند؟

در تصویر بالا، شما می‌توانید نتایج مربوط به شارژر این گوشی را مشاهده کنید. در نیم ساعت اول اتصال نماینده جدید پوکو به شارژر ۶٧ واتی، این گوشی تا ٧۵ درصد شارژ می‌شود. در نهایت، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری Poco X3 GT به ۴٨ دقیقه می‌رسد. البته شما باید هنگام شارژ کردن این گوشی، به یک نکته توجه داشته باشید. این نکته، مربوط به دمای اتاق است! بر اساس تست‌های Gsmarena، اگر دمای اتاق ٣٠ درجه سانتی گراد باشد، شارژ شدن کامل این گوشی تا ۵۴ دقیقه طول می‌کشد. اما در دمای عادی اتاق یعنی ٢۴ درجه سانتی گراد، این میزان به ۴٨ دقیقه کاهش می‌یابد.

نظر شما در مورد تست بازدهی باتری Poco X3 GT و عملکرد آن چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این گوشی عملکرد مناسبی در بخش سرعت شارژ دارد؟ در کل، Poco X3 GT را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

نسخه تمام سرامیکی😍

Mahdi

اینکه صفحش ال سی دیه و امتیاز ۱۱۰ گرفته عالیه

ARMTIN

چیزی که این گوشی خیلی خاص کرده اینکه به محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده 😐🤪

AŁɪ

عالیه 🌷 با توجه به ۱۲۰ هرتز بودن تست
__________________________

AŁɪ

حاشیه های اف تری خصوصا بخش پایینی جیتی رو ببینیم و با رقباش مقایسه ای انجام بدیم :
comment image
فوق العادس این گوشی 🔥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️