حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 GT و Redmi 9 Prime منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، پوکو، ردمی

شیائومی و رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced، زیاد در اخبار مربوط به به روزرسانی گوشی‌ها دیده می‌شوند. این موضوع، به دلیل به روز شدن بسیاری از دستگاه‌های این کمپانی است. به همین ترتیب، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای دو گوشی پوکو X3 GT و ردمی ٩ پرایم به تازگی منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو X3 GT و ردمی ٩ پرایم

چند ماه قبل، شیائومی از MIUI 12.5 Enhanced Edition به عنوان نسخه بهبود یافته این رابط کاربری رونمایی کرد.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

به گفته Gizmochina، به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced از ماه مرداد در خال انتشار برای دستگاه‌های شیائومی و زیر مجموعه‌های آن است. جدیدترین گوشی‌هایی که این به روزرسانی را دریافت کرده‌اند، دو دستگاه با نام‌های Poco X3 GT و ردمی ٩ پرایم هستند!

انتظار می‌رود که شیائومی، رابط کاربری MIUI 13 را به همراه سری شیائومی ١٢ در رویداد بعدی خود معرفی کند. اما پیش از به وقوع پیوستن این اتفاق، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای دو گوشی پوکو X3 GT و ردمی ٩ پرایم، از راه رسیده است. این دو گوشی، از دستگاه‌های پر فروش زیر مجموعه‌های محسوب می‌شوند.

این به روزرسانی برای نماینده پوکو، با نسخه فریمور V12.5.7.0.RKPMIXM و برای نماینده ردمی، با نسخه فریمور V12.5.2.0.RJCINXM انتشار یافته است. اگر بخواهیم در مورد ریشه این دو گوشی صحبت کنیم، به دو دستگاه با نام‌های ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی و ردمی ٩ خواهیم رسید. این گوشی‌ها، نسخه‌های دیگری از Poco X3 GT و Redmi 9 Prime هستند. بنابراین، به زودی این به روزرسانی در مناطق بیشتری منتشر خواهد شد. طبق معمول و همان طور که همیشه گفتیم، این به روزرسانی‌ها به صورت دسته‌ای عرضه می‌شوند. بنابراین، ممکن است برخی این به روزرسانی را زودتر دریافت کنند و بعضی دیرتر. بنابراین، نیازی به عجله نیست.

نظر شما در مورد سرعت ارائه آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition از سوی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️