حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X20 Max نیز در راه است؛ نمایشگر ٧ اینچی و احتمالاً Dimensity 1100!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

پس از این که هواوی به مشکل خورد، آنر را فروخت. اما آنر توانست قدرتمندتر از همیشه ظاهر شود و جا پای هواوی بگذارد. این کمپانی، روال سابق خود را با قدرت بیشتری دنبال می‌کند. حال، اخباری مبنی بر رونمایی از آنر X20 Max در آینده‌ای نزدیک منتشر شده‌اند. این گوشی، یک دستگاه غول پیکر برای کاربرانی با این سلیقه خواهد بود.

آنر X20 Max با نمایشگری غول پیکر و تراشه پرچمدار مدیاتک در راه است

آنر ایکس ٢٠ در مراسم ٢١ مرداد آنر رونمایی شد. این گوشی، یک میان رده جدید از سری محبوب آنر X با تراشه ۶ نانومتری Dimensity 900 بود.

 

آنر X20 با تراشه Dimensity 900 و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، سال گذشته ما شاهد رونمایی یکی از غول پیکرترین گوشی‌ها توسط آنر بودیم. بود. این گوشی دارای نمایشگر ٧.١ اینچی، تراشه Dimensity 800 5G و دوربین سلفی پاپ آپ بود. حال، زمان آن رسیده است تا جانشین Honor X10 Max وارد بازی شود. به تازگی یکی از کاربران ویبو، اطلاعاتی را از گوشی Honor X20 Max منتشر کرده است. او می‌گوید که این گوشی، با مشخصاتی جذاب همچون نمایشگر ٧.٢ اینچی، باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه Dimensity 1100 همراه می‌شود.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

تمام این موارد نسبت به نسل قبل، یک ارتقاء محسوب می‌شوند. نسل قبل، از باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و نمایشگری کمی کوچک‌تر استفاده می‌کرد. ما امیدوار هستیم آنر مانند نسل قبل، از پنل نمایشگر RGBW در آنر X20 Max استفاده کند. چرا که این نوع نمایشگر، دارای مصرف بهینه‌تری نسبت به پنل‌های عادی RGB است. همچنین امیدوار هستیم تا آنر رفرش ریت نمایشگر را بالاتر ببرد. سایر بخش‌هایی که از آنر انتظار ارتقاء را داریم، بخش‌های باتری، شارژر و اسپیکرها هستند. البته ما در Honor X10، شاهد استفاده از سنسور IMX600y پرچمداران بودیم. نسل قبل همچنین از شارژر ٢٢.۵ واتی استفاده می‌کرد. در نهایت، اسپیکرهای این سری از فبلت‌های غول آسای آنر، از اهمیت بالایی برخوردار هستند که باید بیش از پیش ارتقاء بیابند.

آنر ایکس ١٠ مکس

آنر ایکس ١٠ مکس

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی آنر ایکس ٢٠ مکس چیست؟ آیا این دستگاه مورد پسند شما واقع شده است؟ چه انتظاری از این دستگاه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خدا کنم قیمتش اقتصادی باشه

Mortazavi

مولتی مدیا تو فبلت ها خیلی مهمه پس نمایشگر و اسپیکر باید اولویت اول باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️