حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر وان پلاس Nord 2 طراحی قاب پشتی آن را به‌صورت رسمی تأیید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی گوشی OnePlus Nord 2 باقی‌مانده است. پیش از رونمایی از آن در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰، این شرکت پوستر جدیدی را منتشر کرده است که طراحی قسمت پشت وان پلاس Nord 2 را تایید می‌کند.

طراحی قاب پشتی وان پلاس Nord 2 در پوستر منتشر شده این شرکت

شعبه هند وان پلاس در حساب رسمی توییتر خود، بار دیگر تأیید کرد که وان پلاس Nord 2 در تاریخ ۳۱ تیر و در ساعت 7:30 عصر به‌وقت محلی رونمایی خواهد شد. این شرکت همچنین یک پوستر را به اشتراک گذاشته است که طراحی قاب پشتی گوشی هوشمند جدیدشان را به نمایش می‌گذارد. جالب اینجاست که به‌نظر می رسد این تلفن هوشمند با گوشی پرچمدار OnePlus 9 شباهت فراوانی دارد.

این طراحی شامل یک ماژول عمودی دوربین عقب بوده که دقیقاً مانند OnePlus 9 دارای سه دوربین می‌باشد. تنها تفاوت این دو گوشی در این است که لنز سوم به سمت چپ Nord منتقل شده و یک فلش LED در کنار آن قرار دارد. وان پلاس 9 دارای یک فلش LED در بین دو سنسور فوقانی بود.

به‌نظر می‌رسد که جزیره‌ای که دوربین‌ها در آن قرار گرفته‌اند، کمی برآمدگی داشته باشد. همچنین لوگو تجاری OnePlus نیز در قسمت مرکزی قاب پشتی قرار داده شده است. این دستگاه دارای گوشه‌های منحنی بوده که باز هم مشابه وان پلاس 9 می‌باشد.

پوستر وان پلاس Nord 2

پوستر وان پلاس Nord 2

جدا از این، اخیراً قیمت پرچمدار میان‌رده‌های وان پلاس نیز مشخص شده است. این گوشی با قیمت اولیه 450 دلار برای نسخه اصلی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. برای حافظه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، می‌بایست تا 470 دلار هزینه کنید. همچنین انتظار می‌رود این محصول در دو رنگ آبی مه و خاکستری سیرا عرضه شود.

با توجه به مشخصات آن، OnePlus Nord 2 از یک نمایشگر 6.43 اینچی با رزولوشن +FullHD و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره خواهد برد که به‌همراه حاشیه‌های باریک و سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و سمت چپ ارائه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک ترکیب سه‌گانه دوربین عقب با لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور مونوکروم 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

وان پلاس نورد ۲ همچنین از یک تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ قدرت می‌گیرد که همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 تغذیه خواهد شد. یک باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری 65W Warp Charge، مشخصات داخلی نورد ۲ را کامل می‌کنند. به‌تازگی، وان پلاس تأیید کرده است که این تلفن با OxygenOS (اندروید 11) ارائه خواهد شد و فقط دو بروزرسانی عمده اندروید را دریافت می‌کند.

به وان پلاس Nord 2 سلام کنید: پورت USB C خارج از مرکز و دوربین عجیب!

نظر شما راجع به طراحی قاب پشت وان پلاس Nord 2 در پوستر رسمی این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی