حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به وان پلاس Nord 2 سلام کنید: پورت USB C خارج از مرکز و دوربین عجیب!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

دقایقی پیش بود که بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G منتشر شد. حالا اما می توانیم ظاهر آن را ببینیم. البته این رندرها غیررسمی هستند اما به لطف منبع معتبر آن ها می توان با اعتماد بالا به آن ها نگاه کرد. در ادامه با ترنجی باشید تا به وان پلاس Nord 2 سلام کنید. دستگاهی با پورت USB C خارج از مرکز و دوربین عجیب!

وان پلاس Nord 2

اگر مثل من وسواس تقارن داشته باشید، از بین تمام رندرها به راحتی توجه تان به این پورت USB C خارج از مرکز جلب خواهد شد. همانطور که می بینید، بنا به هر دلیلی در این رندر شاهد چنین موضوعی هستیم. مشخص نیست که محصول نهایی هم همینطور است یا نه.

وان پلاس نورد ۲ و پورت USB C خارج از مرکز آن

وان پلاس نورد ۲ و پورت USB C خارج از مرکز آن

انتظار می رود OnePlus Nord 2 همین ماه یا اوایل مرداد ماه معرفی شود. همین حالا هم شایعات زیادی پیرامون این دستگاه منتشر شده است. این گوشی به تازگی در پلتفرم بنچمارک AI و با لیست مشخص شده برخی از سخت افزارهای داخلی آن دیده شده است. پس از فاش شدن مشخصات OnePlus Nord 2 وب سایت 91mobiles به همراه Steve Hemmerstoffer (معروف به Onleaks) رندرهای این گوشی را منتشر کرده اند.

در حالی که این رندرها جزئیات کامل را به نمایش می گذارند، اما براساس نمونه اولیه CAD ساخته شده اند. از این رو انتظار می رود در محصول نهایی تغییرات جزئی ایجاد شود. با این حال، با توجه به دقت گزارش های OnLeaks می توان اطمینان زیادی داشت که این طراحی نهایی است.

بیاید ابتدا ویدیو رندر وان پلاس Nord 2 را ببینید:

 

طراحی OnePlus Nord 2 بسیار الهام گرفته از سری OnePlus 9 است. در قسمت جلوی آن سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی وجود دارد. این نمایشگر با حاشیه های بسیار کمی همراه است. دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارد، در حالی که در سمت راست دکمه پاور و دکمه اسلایدی سایلنت قرار دارد.

وان پلاس Nord 2

وان پلاس Nord 2

در پشت OnePlus Nord 2 دارای یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED است. قاب مستطیل شکل دوربین و لوگو OnePlus تنها موارد قابل ذکر روی قاب پشتی این دستگاه است. پورت USB Type-C، سینی سیم کارت و خروجی بلندگو در لبه پایین قرار دارد. با این حال، چیزی در لبه بالا وجود ندارد. انتظار می رود ابعاد وان پلاس نورد ۲ برابر 160 در 73.8 در 8.1 میلی متر باشد.

گالری تصاویر وان پلاس نورد ۲ را اینجا می توانید ببینید:

وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ۲

 

مشخصات احتمالی OnePlus Nord 2

مشخصات OnePlus Nord 2 می تواند شامل یک صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزلوشن FHD + و پنل AMOLED به رفرش ریت ۹۰ هرتز و احتمالا یک حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر برای امنیت باشد. انتظار می رود این تلفن توسط مدیاتک Dimensity 1200 همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اراشه شود که ممکن است قابل ارتقا نباشد.

وان پلاس نورد ٢ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار می شود

گفته می شود این گوشی دارای دوربین سه گانه در پشت است که دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز دوم ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. گفته می شود این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

یک باتری 4500 میلی آمپری برای تامین انرژی OnePlus Nord 2 وجود دارد که ممکن است از پشتیبانی شارژ سریع ۳۰ وات یا ۶۵ وات برخوردار باشد. احتمالا سیستم عامل Android 11 به صورت پیش فرض ارایه شود. گزینه های اتصال می توانند شامل 5G ، 4G LTE ، دو باند Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS و پورت USB Type-C باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

از اون طراحی هایی که ادمو روانی می‌کنه! البته فقط بخش درگاه شارژشو میگم.من چنین گوشی داشته باشم روزی صد بار جلو خودم میگیرم و به نامتقارن بودن جای درگاه شارژ فکر میکنم.

Auroro

من هرچی خوندم نفهمیدم کجاش دوربینش عجیبه

طراحیش که خیلی خوشگله.
فقط دوتا نکته:
یکی اینکه محل قرارگیری پورت USB Type C که خیلی رو مخه.
دومی هم آقای ع.طایی یکی اینکه چرا دوربینش عجیبه؟🤔 من که چیز خاصی ندیدم.🤷🏻‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)