حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition سرانجام به‌صورت رسمی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

حدود یک هفته پیش بود که برای شما نوشتیم کمپانی OnePlus رسما نسخه‌ای ویژه از بهترین گوشی میان‌رده خود با نام وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition را معرفی کرده است. با این حال، در همان زمان بیان کردیم که این شرکت از ارائه هرگونه تصویر رسمی از طراحی این گوشی اجتناب کرده و تنها به اعلام تغییرات طراحی با الهام از بازی کلاسیک دهه 80 بسنده می‌کند. درنهایت اما، امروز شاهد رونمایی رسمی از طراحی ظاهری Nord 2 Pac-Man Edition هستیم که با وجود تم‌های جدید و جذاب، اساساً همان سخت‌افزار عالی نورد ۲ اصلی که در تیرماه امسال عرضه شد را به‌همراه دارد.

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

بهبودهای Pac-Man که روی این گوشی ایجاد شده است، بیشتر جنبه ظاهری دارند. پشت این دستگاه یک لوگوی کوچک Pac-Man قرار گرفته که در تاریکی می‌درخشد تا پیچ‌وخم Pac-Man را آشکار کند و همچنین یک قاب با مضمون نیمه شفاف وجود دارد که شخصیت اصلی را در کنار شخصیت‌های شرور شبح‌مانند این بازی ازجمله Inky ،Blinky ،Pinky و Clyde نشان می‌دهد. در صورت بوت گوشی، یک تصویر زمینه پویا با مضمون Pac-Man برای شما به‌نمایش درمی‌آید که درمجموع یکی از هشت مورد والپیپر جدید این دستگاه است. همچنین یک انیمیشن شارژ با مضمون Pac-Man وجود دارد و سایر لمس‌های سبک 8-بیتی شامل آیکون‌های بازطراحی‌شده برای برنامه‌های پیش‌فرض OnePlus و صداهای هشدار یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل موجود است.

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

اگر تلفن را مستقیماً از OnePlus سفارش دهید، یک پایه شارژ با تم Pac-Man نیز دریافت می‌کنید که خودتان آن را از بلوک‌های ساختمانی به سبک لگو می‌سازید. همچنین یک بازی Pac-Man وجود دارد که از قبل روی تلفن نصب شده است: یک بازی رایگان منتشرشده در سال ۲۰۱۵ با نام Pac-Man 256.

در غیر این صورت، ازنظر سخت‌افزاری، Pac-Man Edition همانند نسخه اصلی Nord 2 است. این بدان معناست که دارای یک نمایشگر 6.43 اینچی 1080p 90Hz OLED، تراشه MediaTek Dimensity 1200-AI و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد که قابلیت شارژ سریع 65 وات را نیز به‌همراه دارد. در ادامه، سه لنز دوربین در پنل پشتی دستگاه وجود دارد که شامل؛ یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی می‌باشد.

نسخه درخشان وان پلاس نورد ۲ Pac-Man

نسخه درخشان وان پلاس نورد ۲ Pac-Man

البته وان پلاس با برندسازی مشترک دستگاه‌های خود غریبه نیست؛ چراکه قبلاً با برندهایی مانند مک لارن در گوشی‌های OnePlus 6T و 7T Pro و همچنین طرح هری پاتر برای نسخه‌ای ویژه از ساعت هوشمند خود کار کرده است.

نسخه Pac-Man این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس است و زمانی که در ۲۵ آبان‌ماه به‌فروش می‌رسد، 499 پوند (529 یورو/37999 روپیه) در بریتانیا، اروپا و هند قیمت خواهد داشت. این مبلغ کمی نسبت به قیمت 469 پوند/499 یورو/34999 روپیه برای نسخه عادی وان پلاس نورد ۲ با مشخصات یکسان، بیشتر است.

محتویات جعبه نسخه محدود وان پلاس نورد ۲

محتویات جعبه نسخه محدود وان پلاس نورد ۲

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون طراحی جذاب وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition با تم‌های رنگی و قاب‌های درخشان یاد‌آور بازی محبوب پک من چیست؟ درصورت دسترسی به این گوشی، آیا مایل به تهیه آن با صرف هزینه ۳۰ یورو مضاعف نسبت به نسخه اصلی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

تفاوت های ذکر شده nord2 و nord 2 pacman در این خبر ، به مراتب بیشتر از تفاوت های آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ بود (البته به غیر از تفاوت قیمتی)
شاید اگه مدیران اپل بودند اون رو به عنوان nord 3 معرفی میکردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی