حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار شارژر OnePlus Nord 2 در هند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مشکلات، وان‌پلاس

وان پلاس نورد ٢، همین امسال رونمایی شد و کاربران زیادی را به خود جذب کرد. این گوشی، برای اولین بار از تراشه مدیاتک استفاده کرده است. انفجار OnePlus Nord 2، یکی از اتفاقاتی بود که حواشی زیادی را پیرامون این گوشی ایجاد کرد. اما این بار، انفجار شارژر OnePlus Nord 2 است که خبرساز شده است!

انفجار شارژر OnePlus Nord 2: اگر از انفجار گوشی نجات پیدا کردید، مواظب شارژر خود نیز باشید!

انفجار وان پلاس نورد ٢ بیش از یک بار در مراجع مختلف بازتاب داده شد. این انفجارها، پیگیری رسمی وان پلاس را نیز در پی داشتند.

 

انفجار OnePlus Nord 2 در هند، سبب آسیب جسمی صاحب آن شد!

انفجار گوشی وان پلاس Nord 2 باز هم حادثه آفرید

 

به نقل از GizChina، گوشی OnePlus Nord 2 عملکرد چندان مناسبی در بازار هند ندارد. این گوشی از همان هفته‌های اول معرفی، مورد شکایت قرار گرفته است. مدت کوتاهی پس از عرضه این گوشی، یک کاربر اعلام کرد که OnePlus Nord 2 او آتش گرفته است. اما این مورد، توسط وان پلاس به عنوان یک حادثه عمدی شناخته شد و باتری به وسیله یک جسم خارجی، سوراخ شده بود. سپس، مورد دیگری پدیدار شد. البته این مورد دوم، ظاهراً واقعی نبوده است.

اما مورد سوم انفجار این گوشی، مربوط به یک وکیل هندی می‌شود. این وکیل، قصد شکایت و توقف فروش این مدل از وان پلاس در هند را داشت. اما وان پلاس، بیانیه‌ای را برای منصرف کردن او ارسال کرد. همچنین کمپانی وان پلاس می‌گوید که این وکیل، با آن‌ها همکاری نمی‌کند. اما در نهایت، امروز یک حادثه دیگر از این گوشی رخ داده است. بر اساس گزارشات جدید، یک شارژر وان پلاس نورد ٢ به پریز برق متصل شده است و به طور ناگهانی منفجر می‌شود. این شارژر، همان Warp Charger وان پلاس است.

بنابر اطلاعات، این حادثه در شهر کرالا از هند به وقوع پیوسته است. قربانی این حادثه، جیمی خوزه نام دارد. به نظر می‌رسد که حادثه انفجار شارژر OnePlus Nord 2 حین توفان و باران رخ داده است. این انفجار، موجب آسیب به شارژر و سوکت شارژ شده است. خوشبختانه، OnePlus Nord 2 این فرد همچنان سالم است و وی نیز آسیب ندیده است.

پستی که جیمی خوزه به اشتراک گذاشت، سریعاً توجه تیم OnePlus را به خود جلب کرد. این تیم، به قربانی این حادثه اعلام کرد تا به یکی از مراکز خدمات مشتریان مراجعه کند. در همین راستا، تکنسین‌های شاغل در وان پلاس، این شارژر آسیب دیده را بررسی کردند. نتیجه تحقیق آن‌ها، این بوده است که انفجار شارژر OnePlus Nord 2 به دلیل نوسان در ولتاژ رخ داده است. این کمپانی چینی، یک شارژر جایگزین را نیز به کاربر خود ارائه کرد. بر اساس بیانیه‌ای که واو پلاس برای Gadgets 360 ارسال کرده است، وان پلاس هند می‌گوید:

ما هرگونه ادعایی مانند این مورد را بسیار جدی می‌گیریم. این کاربر، شارژر آسیب دیده را به مرکز خدمات ما تحویل داده است و یک جایگزین را دریافت کرده است. شارژرهای وان پلاس، دارای خازن داخلی هستند که انرژی را کنترل و ذخیره می‌کنند. در بررسی‌های ما، مشخص شد که خازن‌ها دست نخورده باقی مانده‌اند. بنابراین، این اتفاق به دلیل عوامل خارجی، از جمله نوسانات برق رخ داده است. همچنین ما در بیانیه‌های خود به کاربران توصیه می‌کنیم که به نکات ذکر شده و هشدارهای مشخص شده در دفترچه راهنما، پایبند باشند.

چیزی که مشخص است، این است که موارد انفجار OnePlus Nord 2، حواشی دور این گوشی را تشکیل داده‌اند. اما این ظاهراً تأثیری بر فروش Nord 2 ندارد. این گوشی، برای اولین بار در تاریخ وان پلاس، به تراشه Dimensity 1200 مجهز شده است. ما تا به حال گزارشی از انفجار یک گوشی با Dimensity 1200 دریافت نکرده‌ایم. بنابراین، مشخصاً تراشه در این انفجارها نقشی نداشته است!

انفجار وان پلاس Nord 2

انفجار وان پلاس Nord 2

نظر شما در مورد انفجار شارژر OnePlus Nord 2 چیست؟ آیا باید این موارد را جدی گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️