حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition در تصاویر زنده آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

هفته گذشته، کمپانی وان پلاس یک گوشی هوشمند جدید در نسخه محدود را با نام OnePlus Nord 2 PAC-MAN Edition معرفی کرد. جالب اینجاست که این برند در آن زمان، فقط قیمت این محصول را فاش کرده و جزئیاتی در مورد طراحی و تاریخ در دسترس بودن آن اعلام نکرد. چند روز پس از معرفی رسمی اما، اکنون به‌لطف تصاویر زنده فاش شده از طراحی نسخه PAC-MAN Edition، می‌دانیم که این محصول سفارشی‌شده چه تفاوت‌هایی با وان پلاس نورد ۲ اصلی دارد.

طراحی وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition

چند ساعت پیش، افشاگر تقریبا مشهور هندی، Sudhanshu Ambhore، نه‌تنها تصویری از OnePlus Nord 2 PAC-MAN Edition، بلکه جعبه خرده‌فروشی آن را نیز در حساب توییتری خود به‌اشتراک گذاشت. وی می‌گوید که این تصاویر را ازطریق The Phone Talks بدست آورده است. با این حال، ما نتوانستیم آنها را در دسته رسانه‌های اجتماعی منبع پیدا کنیم.

با توجه به این تصاویر، دستگاه در جعبه خاکستری رنگ با ارتفاع زیاد به‌همراه برندهای PAC-MAN و OnePlus عرضه خواهد شد. تا آنجا که به این گوشی مربوط می‌شود نیز، طراحی آن با رنگ‌بندی براق نقره‌ای به‌همراه لوگو و نوشته PAC-MAN و نقاطی که شخصیت اصلی باید آنها را درحین بازی مصرف کند، دیده می‌شود.

طراحی وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition

طراحی وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition

طبق اطلاعات افشاگر، شخصیت بازی درج‌شده در قسمت زیرین قاب دوربین، در تاریکی به رنگ نئون می‌درخشد. درنهایت، یک برند OnePlus x PAC-MAN نیز در سمت چپ ماژول دوربین عقب وجود دارد.

OnePlus Nord 2 x PAC-MAN Edition در هند و اروپا (ازجمله بریتانیا) در تعداد محدود از تاریخ نامشخصی با برچسب قیمت زیر در دسترس خواهد بود.

قیمت OnePlus Nord 2 x PAC-MAN Edition:

هند – 37999 روپیه

اتحادیه اروپا – 529 یورو

انگلستان – 499 پوند

جعبه وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition

جعبه وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition

برای کسانی که از جزئيات این گوشی اطلاعی ندارند، نسخه محدود وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN، دقیقاً همان مجموعه مشخصات نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی مدل اصلی را داراست که البته در بحث قیمت‌گذاری، کمی گران‌تر از نسخه معمولی می‌باشد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون ظاهر جعبه و خود گوشی وان پلاس نورد ۲ PAC-MAN Edition چیست؟ آیا رنگ‌بندی و طرح درج‌شده در قاب پشتی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی