حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار میانرده وان پلاس حادثه آفرید: باز هم وان پلاس نورد 2 و باز در هند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مشکلات، وان‌پلاس

سال گذشته بود که وان پلاس گوشی هوشمند میانرده 2 Nord را در هند عرضه کرد. اما تاکنون گزارش های متعددی مبنی بر انفجار میانرده وان پلاس به گوش می‌رسد. متأسفانه برخی از این حوادث حتی به ایجاد سوختگی و جراحت شدید برای قربانیان ختم شده است. تاکنون، این شرکت در اکثر موارد آسیب به دستگاه از طریق نیروی خارجی را به عنوان دلیل این موارد ذکر کرده است. متأسفانه امروز نیز گزارش‌ هایی مبنی بر انفجار یک دستگاه دیگر از نوع وان پلاس Nord 2 در حین مکالمه توسط یک کاربر هندی منتشر شده است. با ترنجی در بررسی این موضوع همراه باشید.

این حادثه اولین بار در 10 روز پیش گزارش شد. به گفته این کاربر توییتر که Lakshay Verma نام دارد، این دستگاه در حالی که برادرش در حال مکالمه بود و در دستانش منفجر شده است! اما بدتر از آن اینکه این انفجار باعث چسبیدن قطعات فلزی و پلاستیکی ذوب شده به کف دست و صورت این کاربر هندی شد.

 

وان پلاس میانرده منفجر شده خود را تعویض نمی‌کند

در یک توییت حذف شده، لاکشی ادعا کرد که او و برادرش به مرکز خدمات وان پلاس در دهلی نو رفتند تا به دنبال حل این موضوع باشند. این کاربر گزارش می‌دهد که این مرکز خدمات از طرف آسیب دیده به مدت 2 تا 3 روز مهلت درخواست کرده است. اما پس از آن با او تماس گرفتند تا دستگاه سوخته را پس بگیرد زیرا آنها نمی‌توانند کاری در این مورد انجام دهند. بخشی توییت او را در زیر می‌بینید:

(خطاب به وان پلاس در هند)

تبلیغات و معرفی گوشی های جدید خود را متوقف کنید و روی محصولات موجود خود کار کنید.
گوشی برادرم که وان پلاس نورد 2 بود در حالی که داشت با تلفن صحبت می‌کرد ناگهان ترکید.
بخش هایی از فلز ذوب شده روی کف دست و صورتش چسبیده بود.

او به انتقاد از وان پلاس و طرح شکایت خود ادامه می‌دهد که در تصویر زیر می‌توانید تمام حرف های او را ببینید:

انفجار میانرده وان پلاس در دستان یک کاربر

انفجار میانرده وان پلاس در دستان یک کاربر

با نگاهی به این تصاویر ارائه شده در توییت او، این گوشی هوشمند کاملا آسیب دیده است و قابل تعمیر که نه حتی تقریباً قابل شناسایی هم نیست! به نظر می رسد این انفجار در اطراف لبه سمت چپ گوشی اتفاق افتاده باشد. جایی که در موارد قبلی نیز این گوشی از همان‌جا آتش گرفته بود.

گزارش منبع حاکی از آن است که این قربانی پس از عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی شرکت در مورد این حادثه، در دادگاه احقاق حقوق مصرف کنندگان پرونده‌ای علیه وان پلاس تشکیل داده است. تاکنون به نظر می‌رسد که وان پلاس البته پس از اینکه در ابتدا به این کاربر دستور داد تا از طریق پیام خصوصی با شرکت تماس برقرار کند تا آنها بتوانند این ادعا را بررسی کنند، در این مورد سکوت کرده است.

انفجار گوشی وان پلاس Nord 2 باز هم حادثه آفرید

موارد انفجار نورد 2 متعدد است

این حادثه جدید ترین مورد در سری موارد گزارش شده از انفجار میانرده وان پلاس Nord 2 است. اما تا جایی که به خاطر دارم ماجرا به این مورد ختم نمی‌شود و در ترنجی برای شما تاکنون دو بار در 8 ماه و 6 ماه گذشته از آتش گرفتن وان پلاس نورد 2 نوشته‌ایم. و عجیب‌تر این است که همه این موارد در کشور هند صورت گرفته است.

 

در هر صورت منتظر اخبار بیشتر در مورد این حادثه و ارائه بیانیه رسمی توسط وان پلاس هستیم. نظر شما راجع به این خبر چیست؟ وان پلاس باید پاسخگوی این کاربر بوده و تلفن هوشمند او را تعویض می‌کرد؟ یا به درستی یک ایراد خارجی را در این ماجرا نیز تشخيص داده است؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به هیچ عنوان مشکل از وان پلاس نیست!
چون بجز وان پلاس اکثر مارک های دیگه هم این اتفاق براشون افتاده اونم فقط در هند!!
پس حتما مشکل یا از سیستم برق موجود در هند هست، یا از ناشی بودن و بی احتیاطی مصرف کننده!
پ/ن: دیده شده در بعضی جاها یارو میخواسته گوشی رو با کابل برق مستقیم (بدون سَری شارژر) به برق 220ولت وصل کنه😂😂 همچین موجودی به کاج نره!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری