حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition با رنگ‌بندی درخشان معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پس از مشاهده شواهدی که ادعا می‌شد OnePlus قصد دارد دستگاهی با مضمون بازی محبوب Pac-Man را عرضه کند؛ حال امروز این شرکت، طی بیانیه‌ای رسمی نسخه‌ای خاص از آخرین پرچمدار میان‌رده‌های خود با نام وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition را معرفی کرد؛ اما با کمال تعجب، هیچ عکسی از آن را منتشر نکرده و تنها به اعلام ویژگی‌های جدید و رنگ‌بندی آن بسنده کرده است.

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

این اعلامیه از طریق صفحه فروم وب‌سایت وان پلاس منتشر شده؛ اما به‌طرز ناامیدکننده‌ای، شرکت چینی حتی یک تصویر از این گوشی را به‌اشتراک نگذاشته است. همان‌طور که گفته شد، وان پلاس بیان کرده که این گوشی هوشمند در تاریکی می‌درخشد، که حدس می‌زنیم برخی از المان‌های آرکید کلاسیک مربوط به این بازی را با خود به‌همراه داشته باشد. همچنین وان پلاس اعلام کرده است که طراحی این دستگاه، به اضافه‌شدن یک لوگوی جدید خلاصه نشده و موارد دیگر را نیز با خود به‌همراه خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه اشاره شده است که رنگ جدیدی که باعث درخشندگی در تاریکی می‌شود، شامل برخی از المان‌های دیگر Pac-Man برای کمک به تمایز صحیح این نسخه از OnePlus Nord 2 استاندارد می‌باشد. یکی از این موارد به‌عنوان یک پیچ‌وخم الهام گرفته از بازی کلاسیک معرفی خواهد شد. با این حال، همان‌طور که گفتیم هیچ تصویری از این دستگاه در دسترس نبوده و تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم وقتی این گوشی به قفسه‌های فروشگاه آنلاین می‌رسد، چگونه به‌نظر خواهد رسید. وان پلاس در ادامه تأیید کرده است که OxygenOS با المان‌های Pac-Man و تغییرات رابط کاربری برای این گوشی هوشمند، به‌صورت ویژه بهینه‌سازی شده است. هنوز مشخص نیست که نورد ۲ پک‌من در خارج از جعبه، اندروید 11 را اجرا می‌کند و یا نسخه 12 را.

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات داخلی دستگاه از سوی وان پلاس به‌اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، بعید به‌نظر می‌رسد که از نظر سخت‌افزاری، این نسخه تفاوت خاصی با مدل استاندارد خود داشته باشد؛ بنابراین، انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۲ پک‌من با تراشه Snapdragon 778G کوالکام عرضه شود. با این وجود، کمپانی وان پلاس رسما تأیید کرده است که Nord 2 Pac-Man Edition در یک پیکربندی شامل 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

مانند OnePlus Nord اصلی و Nord 2، نسخه Pac-Man Edition نیز تنها منحصر به بازارهای اروپا و هند خواهد بود. شما از هم‌اکنون می‌توانید با پرداختن به این بازی محبوب و کلاسیک در وب‌سایت https://pac-man.oneplus.co و کسب امتیاز بالا، شانس خود را برای برنده‌شدن نسخه ویژه Pac-Man امتحان کنید.

اگر برنده نشدید، یک کد دسترسی زودهنگام برای پیش‌سفارش دستگاه مخصوص خودتان دریافت خواهید کرد. سه برنده خوش‌شانس بین 8 تا 11 نوامبر انتخاب خواهند شد، درحالی‌که یک تمدید مسابقه دیگر بین 12 تا 15 نوامبر به شما کدی می‌دهد تا با سفارش زودهنگام دستگاه، یک جفت OnePlus Buds Z رایگان دریافت کنید. هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست که چه زمانی می‌توانید این گوشی را سفارش دهید. با این حال، طبق اعلام وان پلاس، قیمت این نسخه 529 یورو/499 پوند/37999 روپیه خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون وان پلاس نورد ۲ Pac-Man Edition و ویژگی‌های اعلامی شرکت چینی حول آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی