حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صداپیشگان Middle-earth: Shadow Of War معرفی شدند

صداپیشگان بازی موردانتظار Middle-earth: Shadow Of War که بر اساس فیلم ارباب حلقه‌ها ساخته می‌شود، معرفی‌ شدند که نام دو دوبلور و گوینده بزرگ بازی‌ها هم در بین آن‌ها مشاهده می شود. با ترنجی در ادامه همراه‌ باشید.

تروی بیکر، صداپیشه‌ی توانمند این روز‌های دنیای بازی‌ها، در نقش Talion سخن می‌گوید و ستاره فیلم وست‌ورلد یعنی Alastair Duncan در نقش Celebrimbor سخن می گوید. لارا بیلی هم که سابقه حضور در بازی‌های Injustice 2 و آنچارتد ۴ را در کارنامه خود دارد گویندگی نقش الیت اسسین (elite assassin) را بر عهده گرفته است. کمیل نانجیانی (با سابقه حضور در مس افکت: اندرومدا) هم نقشی را در این بازی گویندگی می‌کند که فعلا نامشخص است. در ضمن تیلور در کنار گویندگی، مدیر بخش اجرای بازی نیز هست و این وظیفه را نیز برعهده دارد.

در همین زمینه کمپانی برادران وارنر هم اعلام کرده این بازی در کامیک‌کان امسال به همراه صداپیشگان حضور خواهد داشت و درمورد نقششان بحث می‌کنند و به احتمال زیاد تکه‌ای از سناریو خود را اجرا می‌کنند. همچنین کارگردان هنری بازی صحنه‌ای جدید از بازی را به نمایش می‌گذارد و توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

همچنین Middle-earth: Shadow of Mordor هم‌اکنون به صورت رایگان برای سه پلتفرم رایج عرضه‌شده و نسخه the Year Edition هم تخفیف قابل‌توجهی دارد.

نظر شما درمورد بازی Middle-earth: Shadow Of War چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...