حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی GTA San Andreas – بازگشت به خانه

یکی از بازی های خاطره انگیزی که می توان گفت هر کسی یک بار آن را تجربه کرده است Grand Theft Auto: San Andreas می باشد. شاید به توان سبک بازی را عامل محبوبیت آن در هر پلتفرمی دانست. جهان بازی که در آن می توانید هر کاری انجام دهید و یا به انجام ماموریت های مختلف بپردازید گیم پلی بازی را تشکیل می دهد. استودیوی سازنده بازی یعنی Rockstar Games تمام تلاش خود را کرده تا بهترین خروجی را در اسمارت فون ها داشته باشد و این نتیجه نیز حاصل شده است. با شخصیت بازی یعنی Sean Johnsonn یا سی جی همراه شده و آنگه که دوست دارید بازی را پیش ببرید. اگر می خواهید بخش داستانی را طی کنید باید از روی نقشه خانه را یافته و به آنجا بروید اگر نه می توانید به راحتی در شهر به گردش پرداخته و وسایل نقلیه مختلف را امتحان کنید.

[aparat id=”whav7″]

همه چیز مانند نسخه pc در این بازی گنجانده شده است. برای ماموریت ها هر چه که نیاز داشته باشید را در دسترس خواهید داشت. اگر کد های تقلب بازی را در یاد دارید می توانید از آن ها در این نسخه نیز استفاده کرده و لذت ببرید. در قسمت داستانی در هر ماموریت چالشی جذاب و یا شاید هم سخت انتظار شما را خواهد کشید که این بر جذابیت بازی نیز افزوده است. هر صورت انتخاب با شماست که هر طور دوست دارید بازی را آغاز نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. جهانی باز برای گشت و گذار
  2. بخش داستانی برای بازی
  3. وجود وسایل نقلیه مختلف
  4. سلاح های متنوع
  5. امکان اتصال کنترلر های خارجی
  6. گیم پلی جذاب و منحصر به فرد
  7. گرافیک جذاب و خیره کننده

بازی Grand Theft Auto: San Andreas هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و همچنین در مایکروسافت استور امتیاز ۳٫۵ از ۵٫۰۰ نمره را کسب کرده است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون برای دانلود بازی GTA San Andreas را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S7edge

دانلود کردم ولی نصب نشد???
ممنون میشم راهنماییم کنید

Mohammadsoly

انقدر بازی کردیم اینو سیر شدیم نسخه جدیدا جی تی وی یا ۷ دارید بزارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی