حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل سرویس Drive خود را در راستای امنیت بیشتر، آپدیت می‌کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تقریبا اواخر ماه آوریل سال ۲۰۱۲ بود که گوگل ، سرویس جدیدی را تحت عنوان “Google Driver ” معرفی کرد. همانطور که می‌دانید کار این سرویس، نگهداری انواع فایل‌ها و اسناد شما در سرور های ابری گوگل می‌باشد. پس با توجه به این موضوع، یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که باید حول این سرویس (و نرم افزار آن) بررسی و آپدیت شود، امنیت آن و محافظت از فایل های شما خواهد بود. متصل بودن این سرویس میزبانی گوگل، به دیگر سرویس های آن، این موضوع را پر اهمیت تر می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل معمولا آپدیت های امینتی خود را، با پیشرفته تر کردن جعبه ابزار یا آپدیت API انجام می‌دهد. حال به لطف آخرین آپدیت، کاربران مدیریت بیشتر و گسترده تری بر روی فایل های آپلود شده خود دارند. این یعنی، شما از این به بعد می‌توانید، توانایی دانلود، پرینت و کپی فایل های شیر شده خود را به لطف منوی اشتراک گذاری پیشرفته، غیر فعال کنید. همچنین برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می‌توانند، با پیاده سازی API جدید بر روی نرم افزارهایشان، به این ویژگی دست پیدا کنند.

irm

با فعال کردن این ویژگی، فایل‌ها، صفحات گسترده و پرزینتیشن‌های شما، به شما اعلام می‌کنند که گزینه شیر فایل‌ها از منوی تنظیمات غیر فعال شده است.

export-disabled

از لحاظ تئوری، این ویژگی باید جلوی دسترسی دیگران به فایل های خصوصی شمارا بگیرد. باید دید که این آپدیت چه مقدار می‌تواند حول این موضوع، موفق عمل کند.

 

[su_button url=”http://thenextweb.com/google/2015/07/14/google-drive-now-lets-you-prevent-others-from-downloading-printing-and-copying-shared-files/” target=”blank” background=”#46bfb1″]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....