حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه گوگل از امروز بصورت آفلاین مسیریابی می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

اپلیکیشن گوشی هوشمند شما هم اکنون به شما این امکان را می دهد که منطقه ای که درآن هستید را ذخیره کند، بنابراین شما می توانید جستجو کنید و مسیری که در نظر دارید را بیابید- حتی آفلاین! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین بار خبر این ویژگی را در ماه می(اردیبهشت) شنیدیم. گوگل اعلام کرده است که جستجوی آفلاین و جهت از امروز روی آندروید و به زودی در iOS در دسترس است. با این امکان می توانید یک تکه از نقشه را دانلود کنید و سپس با استفاده از ویژگی های جستجو و جهت در حالیکه آفلاین هستید بسیار راحت تر از این اپلیکیشن استفاده کنید.

گوگل فکرهای بسیار بزرگی درباره جهان در حال توسعه دارد، ایجاد نقشه گوگل بصورت آفلاین یکی از ابتکار عمل های بزرگیست که به بخش هایی از جهان که دسترسی به اینترنت و فناوری های گران را ندارند خدمت رسانی می کند. تقریبا ۶۰% از مردم جهان در حال حاضر به اینترنت دسترسی ندارند و یا جاهایی که به اینترنت دسترسی دارند ممکن است در آن اختلالاتی پیش بیاید.

گوگل در یک پست گفت:

“این به این معناست که دسترسی سریع و آسان هنوز هم برای اکثریت جمعیت جهان امکان پذیر است”

کافیست وقتی شما در یک منطقه ای که آنلاین هستید نقشه آنجا را دانلود کنید، اگر اختلالی در اتصال شما به اینترنت پیش بیاید و یا به حالت آفلاین اتوماتیک برسید، گوگل اتصال شما را حفظ خواهد کرد. این به این معناست که شما چیزی مثل بروزرسانی ترافیک را نخواهید داشت اما شما همچنان می توانید جائی را که می خواهید بروید را مسیریابی کنید. وقتی شما دوباره اتصال پیدا کردید، گوگل به شما هشدار می دهد که در حالت آنلاین در حال مسیریابی هستید و برای جلوگیری از پرداخت هزینه های زیاد به طور پیش فرض، گوشی یا وسیله شما را برای دانلود مناطق را در صورت اتصال به WIFI تنظیم کرده است.

با گذشت زمان، ویژگی هایی برای کمک به پیدا کردن راه در حالیکه آفلاین یا حتی اتصالی را پیدا نکردید را به شما معرفی خواهیم کرد.

[su_button url=”http://www.techradar.com/news/car-tech/death-to-the-sat-nav-google-maps-gets-offline-search-and-navigation-1308630″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

ویژگی خیلی مفیدیه و منتظرش بودم….فقط این چطور فعال میشه؟؟با یه بروزرسانی؟ 🙁

Sajjad

بعد از بروز رسانی گزینه ذخیره کردن نقشه ظاهر میشه

NeXt Is NoW

عالیه

mohammadkh

هیچوقت سیاست های گوگل رو درک نمیکنم
از وقتی توافق هسته ای ایجاد شد گوگل بلافاصله شروع کرد به تحریم کردن ایران!
یکیش هم همین گوگل مپ که چند وقتیه قابلیت ذخیره ی نقشه رو در ایران غیر فعال کرده!

Jahandar

خدا به سر شاهده این امکان مسیریابی آفلاین سالهای سال قبل از امروز گوگل ، توسط دیگران وجود داشته و کاملا هم عمومی و روتین بوده و چیزی نیست که حتی بتونیم بگیم گوگل باعث شده یهویی کلی گسترش پیدا کنه !!!! با این حساب خیلی خنده داره که اسم این کار گوگل رو بذاریم ابتکار !!!!! از اون خنده دارتر اینه که بهش بگیم ابتکار بزرگ !!!!!!!
در هر صورت کار واجبی بود و جا داشت چند سال زودتر انجام بشه .

Pars71

برای ایران هم مسیریابی آفلاین امکانپذیره ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....