حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا 11 هزار خودرو از سری ایکس را به علت نقص در عملکرد کمربندهای ایمنی فراخواند

امروز کمپانی عظیم تسلا به صورت داوطلبانه 11 هزار کراس اوور از سری X را به دلیل نقص فنی در عملکرد کمربند‌های صندلی فراخواند. این نقص که از کمربند‌های ایمنی آن سرچشمه می‌گیرد، ممکن است در هنگام تصادف به درستی عمل نکرده و حادثه‌ای مرگبار را رقم زند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این مسئله که برای ردیف دوم سرنشینان تنها در صورت مسطح بودن صندلی‌ها صدق می‌کند، مربوط به تولیدات این شرکت در تاریخ 28 اکتبر 2016 تا 16 اوت 2017 می‌شود. در حال حاضر تسلا بر این باور است که فقط 3 درصد از خودروهای مذکور به بخش فنی این شرکت مرجوع شده‌اند که خبری بسیار نگران کننده است.

با این حال یکی از سخنگوهای این شرکت تایید می‌کند که تاکنون حادثه‌ای رخ نداده و چنین مشکلی گزارش نشده است، بلکه تسلا این نقص را طی آزمایش‌های داخلی خود کشف کرده که اگر کمربند ایمنی به درستی بسته و ثابت نشده باشد، ممکن است حرکت کند و ایمنی سرنشینان را به خطر بیندازد.

اگر خودروی شما هم شامل شرایط فوق می‌شود، باید بگوییم که بهتر است تا هرچه سریع‌تر به مرکز خدماتی کمپانی تسلا مراجعه کرده تا آن‌ها این مشکل را تنها ظرف 10 دقیقه به طور کامل حل کنند. همچنین این شرکت پیشنهاد می‌دهد تا پیش از برطرف کردن این مشکل، تنها دو فرد بزرگسال و آن هم در سمت چپ و وسط صندلی ردیف دوم بنشینند و این درحالی است که تسلا تاکید می‌کند که این کمربندها توانایی تحمل فشار دو کودک و یک شخص بزرگسال را دارا هستند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اونوقت چندین ساله ما ماشینهایی تولید میکنیم که جون هزاران نفرو گرفته و حتی کوچکترین تلاشی هم جهت بهبودشون نکردیم

Peiman

تا وقتی میشه ازش پول درآورد به همینکارشون ادامه میدند

Sajad

باز خوبه فراخوان میدن. خودروسازهای ما که کلا میگن مشکل از سرنشینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا