حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید هواوی پی ۶۰ پرو را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

اولین بار ۲ هفته پیش بود که رندرهای هواوی P60 Pro را دیدیم. این رندرها طراحی خاص قاب دوربین را به ما نشان می‌داد. به هر حال سری P هواوی متمرکز بر دوربین هستند و طراحی قاب دوربین آن‌ها معمولا یکتا است. به تازگی رندر جدید هواوی پی ۶۰ پرو منتشر شده که با هم آن را بررسی می‌کنیم.

رندر جدید هواوی پی ۶۰ پرو

به نظر می رسد که هواوی ممکن است در آینده نزدیک پیشرفت های جدید و هیجان انگیزی برای مشتریان خود داشته باشد. شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۱ نه یک دستگاه بلکه دو دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار را معرفی کند، منتشر شده است. گفته می شود که این محصولات شامل سری P60 است که بر روی عکاسی تمرکز می کند و سری Mate 60 که با مجموعه ای از ویژگی ها و نوآوری های جدید مجهز می شود.

اخیراً اطلاعاتی در مورد مدل P60 Pro منتشر شده، از جمله رندرهایی که توسط هنرمندی به نام HoiINDI در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر یک صفحه دولبه خمیده و یک ماژول دوربین منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد که یک دوربین پریسکوپ در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد.

رندر هواوی پی ۶۰ پرو

رندر هواوی پی ۶۰ پرو

گزارش قبلی نشان داده است که دوربین هواوی P60 Pro دارای یک مجموعه سه گانه روی قاب پشتی است که با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 همراه خواهد بود. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی در این دستگاه دارای سنسور سونی IMX858 است، در حالی که دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی دارای OmniVision OV64B خواهد بود. برند XMAGE، برند تصویربرداری اختصاصی هواوی است که بر اساس رندرها بر روی ماژول دوربین قرار خواهد گرفت.

هواوی P60 از سنسور دوربین IMX789 + IMX888 با دریچه دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد

طبق گمانه زنی ها، P60 Pro دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. گفته می شود مشخصات P60 Pro شامل یک پنل OLED 6.6 اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی ار رفرش‌ریت120 هرتز است. این گوشی می تواند دارای حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 باشد. گواهی IP68 و سیستم عامل HarmonyOS 3.0 نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین انتظار می رود P60 Pro دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. ذکر این نکته ضروری است که سری هواوی P60 و Mate 60 هنوز به طور رسمی توسط هواوی معرفی نشده اند و جتی شاهد رندرهایی برای سری Mate 60 نیستیم.

نظر شما درباره این طراحی هواوی P60 Pro چیست؟ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)