حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هواوی پی ۶۰ پرو را پیش از معرفی رسمی تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

هفته گذشته تاریخ معرفی سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 مشخص شد و 3 فروردین 1402 را برای آن علامت زده‌ایم. چند روزی تا این رونمایی فاصله داریم اما امروز آنباکسینگ هواوی پی ۶۰ پرو منتشر شده است. در این ویدیو رنگ خاص Huawei P60 Pro را می‌بینیم.

آنباکسینگ هواوی پی ۶۰ پرو

آنباکسینگ رنگ خاص هواوی پی ۶۰ پرو

آنباکسینگ رنگ خاص هواوی پی ۶۰ پرو

هواوی P60 Pro یک رنگ خاص دارد که از دور بافت سنگ مرمر را تداعی می‌کند. از برخی زوایا هم چیزی مانند کاغذ مچاله شده دیده می‌شود. هنوز جنس و اسم آن مشخص نیست اما می‌توانیم در این ویدیو ببینیم که بافت مات یا غیربراق دارد. از نظر زیبایی شما باید بگویید که آیا این طرح را می‌پسندید یا خیر.

طراحی قاب دوربین مانند همان چیزی است که قبلا لو رفته بود. یک دایره بزرگ در وسط که کمی مرز جزیره دوربین مستطیلی را به بیرون کشانده، دوربین اصلی را دربرمی‌گیرد. یک بریدگی بیضی‌طور که احتمالا دوربین پریسکوپی آن است و یک دوربین دایره‌ای در بالای دوربین اصلی که می‌تواند دوربین فوق عریض باشد.

لوگو X-MAGE که سیستم تصویربرداری ویژه اختصاصی هواوی است هم به جای نام Leica روی برجستگی دوربین درج شده است.

 

سیستم عامل HarmonyOS هواوی روی این دستگاه خواهد بود. در بخشی از این ویدیو از یک قلم ناآشنا استفاده شد که در محصولات هواوی هم تا کنون آن را ندیدیم. هنوز مشخص نیست که آیا هواوی برای رقابت با پرچمدارهای اولترا سامسونگ می‌خواهد پشتیبانی از قلم را اضافه کند یا این صرفا یک بخش نمایشی در ویدیو آنباکسینگ بوده است.

نظر شما چیست؟ منتظر Huawei P60 Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

آدمین پس سوراخ میکروفون کجاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)