حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P60 Pro با قاب چرمی و مشکی مات دیده شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

سری Huawei P60 از زمان عرضه با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است به‌طوری‌که شاهد فروش قوی این گوشی‌ها در بازار چین هستیم. حال به‌تازگی، تصویری از مدل چرمی پرچمدار هواوی با نام P60 Pro Matte Leather Edition در فضای مجازی منتشر شده است که یک طرح دو رنگ شیک چرمی و مشکی مات را به‌نمایش می‌گذارد.

رنگ چرمی مات هواوی P60 Pro

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که تغییرات کلیدی در این نسخه مربوط به قاب پشتی چرم مات است. پنل پشتی از دو رنگ مختلف چرم مات، مشکی و خاکستری، با طراحی دوخت متقاطع ساخته شده است که ظاهر خاصی را به آن می‌بخشد.

علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد که ماژول دوربین از مواد فلزی نقره‌ای ساخته شده است که زیبایی کلی این دستگاه را تکمیل می‌کند. درحالی‌که شایعات حاکی از آن است که این نسخه به‌زودی برای فروش عرضه شود، اما هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که مواد چرم مات ممکن است ازنظر اتلاف گرما چالش‌هایی ایجاد کند و احتمالاً این نوع رنگ را تنها منحصر به مدل‌های اولیه می‌کند.

رنگ چرمی مات هواوی P60 Pro

رنگ چرمی مات هواوی P60 Pro

Huawei P60 Pro، به‌عنوان یک گوشی پرچمدار که بر قابلیت‌های عکاسی تمرکز دارد، دارای ترکیب دوربین چشمگیر است. این گوشی میزبان یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور 48 مگاپیکسلی در لنز پریسکوپی برای زوم در تمامی شرایط نوری است. این دوربین با دید در شب و وضوح فوق‌العاده بالا از زوم دیجیتال 100 برابری پشتیبانی می‌کند و از یک ماژول دوربرد با چندین لنز بهره می‌برد که امکان دریافت نور زیاد و عکس‌برداری واضح را در محیط‌های تاریک فراهم می‌کند.

Huawei P60 Pro درحال‌حاضر فروش خوبی را تجربه می‌کند، به‌ویژه نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی آن که به‌عنوان پرفروش‌ترین مدل در این سری شناخته می‌شود. بر اساس رتبه‌بندی اخیر فروش گوشی‌های هوشمند JD.com، هواوی P60 Pro جایگاه پنجم را در میان مدل‌هایی با قیمت بالای 6000 یوان (827 دلار) به‌دست آورده است.

نظر شما پیرامون رنگ چرمی مات هواوی P60 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی