حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر جدید سری P60 هواوی منتشر شد: به کارگیری متریالی خاص برای قاب پشتی؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی اخیراً و پیش از رونمایی گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود در ۲۳ مارس (سوم فروردین ماه)، حرکتی بی سابقه انجام داده است. هواوی اقدام به انتشار پوستر سری P60 کرده است. قاب پشتی این تلفن هوشمند بافت خاصی دارد و در ماژول دوربین این دستگاه نیز، یک لنز پریسکوپی خودنمایی می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

پوستر جدید سری P60 احتمالا نسخه Art یا Pro را به نمایش گذاشته است

پوستر جدید منتشر شده از سری P60، طراحی قاب پشتی این گوشی هوشمند پرچمدار را نشان می‌دهد. این گوشی پنل پشتی زیبایی دارد. به نظر می‌رسد که از یک ماده خاص برای ساخت این قاب استفاده شده است. احتمالا این متریال، به طور خاص برای گوشی های پرچمدار آینده هواوی طراحی شده است. نکته قابل توجه آن است که این بافت خاص، حتی بر روی ماژول دوربین نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این سری از گوشی های پرچمدار هواوی، از سری P سال گذشته، ظاهر زیباتری خواهند داشت. احتمالا تصویر منتشر شده در پوستر، مربوط به Huawei P60 Art یا P60 Pro باشد.

پوستر جدید سری پی ۶۰

سه لنز دوربین در قاب پشتی سری پی ۶۰ دیده می‌شود. لنز های دوربین به صورت عمودی زیر هم و در یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته اند. این طراحی از مدت ها پیش شایعه شده بود، و هم اکنون به طور رسمی توسط هواوی تأیید شده است. برجسته ترین اِلمان موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند، لنز بزرگ دوربین اصلی بوده که به وسیله یک نوار نقره ای رنگ تزیین شده است. دوربین بالایی این دستگاه احتمالا برای عکاسی اولترا واید بوده و دوربین پایینی نیز از نوع پریسکوپی است. به کار گیری این دوربین نوید زوم های باکیفیت تر را می‌دهد. در ماژول دوربین سری P60 نوشته XMAGE و فلاش LED نیز دیده می‌شود.

گفته می‌شود که لنز میانی دوربین موجود در سری پی ۶۰ برآمدگی زیادی دارد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا این برآمدگی زیاد باعث می‌شود که این دستگاه در هنگام قرار گیری بر روی سطوح صاف تکان تکان بخورد! لبه های قاب پشتی پرچمدار آینده هواوی خمیده بوده و لوگو این غول فناوری چینی نیز در سمت چپ نیمه پایینی قاب پشتی قرار گرفته است.

پرچمدار آینده Huawei چه مشخصاتی خواهد داشت؟

شایعه شده است که P60 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی 2K OLED خواهد بود. صفحه نمایش این تلفن هوشمند توسط کمپانی BOE توسعه یافته است. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX888 برای دوربین اصلی و سنسور IMX858 برای دوربین اولترا واید به کار گرفته می‌شود. دوربین تله فوتو این تلفن هوشمند نیز دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV64B خواهد بود. این دوربین توانایی زوم اپتیکال ۳.۵ برابری را خواهد داشت.

تاریخ معرفی سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 مشخص شد: 3 فروردین 1402

 

با توجه به انتشار پوستر رسمی سری P60 هواوی، نظر شما درباره طراحی این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی