حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی احتمالا امسال از مدل P60 Ultra رونمایی خواهد کرد + رندر طراحی P60

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

سری هواوی P60 قرار است در ماه‌های آینده به‌صورت رسمی رونمایی شود. یک منبع قابل‌اعتماد اخبار هواوی اکنون جزئیات بیشتری را در مورد گوشی‌های متمرکز بر دوربین فاش کرده است. طبق جدیدترین اطلاعات، هواوی امسال قصد دارد از یک مدل پیشرفته از گوشی پرچمدار خود با نام P60 Ultra رونمایی کند که جایگزین نسخه پرو پلاس دستگاه‌های این شرکت خواهد شد.

هواوی P60 Ultra

درحالی‌که هواوی در سال 2021 و پس از معرفی سری P50 نتوانست نسل جدیدی از خانواده P خود را عرضه کند، به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی درنهایت قصد دارد سری P60 را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند و شایعات مربوط به پرچمداران متمرکز بر دوربین اکنون کمی سریع‌تر منتشر می‌شوند.

همان‌طور که توسط افشاگر RODENT950 فاش شده است، هواوی چهار مدل از سری P60 را در دست ساخت دارد. طبق گزارش‌ها، این سری با P60E اقتصادی شروع می‌شود و همچنین شامل یک P60 استاندارد، مدل P60 Pro و P60 Ultra خواهد بود. به‌نظر می‌رسد P60 Ultra جایگزینی برای مدل‌های “Plus” مانند +P40 Pro و +Mate 40 Pro باشد. با توجه به ظهور مدل‌های محبوب “Ultra” از شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ، منطقی است که شاهد تغییر نام تجاری باشیم؛ به‌خصوص با شایعاتی که همچنین ادعا می‌کنند اپل می‌تواند آیفون 15 اولترا را در سال جاری عرضه کند.

هواوی P60 Ultra

هواوی P60 Ultra

همین افشاگر برخی از جزئیات مهم دوربین هواوی P60 و P60 Pro را نیز فاش کرده است. ظاهراً P60 دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهد بود که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX789، سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی IMX858 و سنسور 16 مگاپیکسلی IMX351 لنز زوم را دربرمی‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این خانواده فناوری دریچه دیافراگم متغیر را نیز از سری میت 50 به‌ارث ببرد.

همچنین مدل Huawei P60 Pro نیز دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX789 خواهد بود؛ مایه شرمساری است که IMX789 یک حسگر قدیمی است که دو سال پیش در OnePlus 9 Pro استفاده شده بود. بااین‌حال، این گوشی IMX888 را به‌همراه یک سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B به ترکیب خود اضافه می‌کند تا یک سیستم دوربین چهارگانه را با دیافراگم متغیر به‌همراه فریم دوگانه تکمیل کند.

نظر شما درباره مدل جدید هواوی P60 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

اون از شیا لینم از هواوی چرا همه شون سعی کردن طراحی فریم مثل اپل باشع بابا یکمم خودتون خجالد بکشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی