حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش قوی هواوی P60 Pro و Mate X3 در بازار چین

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | هواوی

کمی بیشتر از ۲ ماه از معرفی پرچمدارهای جدید Huawei می‌گذرد. هواوی پی ۶۰ پرو و میت ایکس ۳ از محصولات بسیار توانمند دنیای موبایل هستند اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های امریکا نمی‌تواند از خدمات موبایلی گوگل و ارتباط 5G بهره ببرد. با وجود این موارد اما درباره فروش قوی هواوی P60 Pro و Mate X3 در بازار چین گزارش‌های جالبی می‌شنویم.

فروش هواوی P60 Pro

هواوی ظاهرا از محبوبیت و وفاداری زیادی برخوردار است. به ویژه در فروش دو دستگاه از جدیدترین دستگاه‌های پرچمدار خود این موضوع خودنمایی می‌کند. بروس‌لی، مدیر ارشد فناوری هواوی در کنفرانس اخیر ارتباطات رسانه‌ای فناوری نوآوری موبایل هواوی اعلام کرد که گوشی تاشو میت X3 تاشو پرفروش‌ترین دستگاه در نوع خود و در چین است. همچنین سری P60 در رده قیمتی خود (4000 تا 6000 یوان) پرفروش‌ترین دستگاه در این بازار محسوب می‌شود.

فروش هواوی میت ایکس ۳ و پی ۶۰ پرو

فروش هواوی میت ایکس ۳ و پی ۶۰ پرو

البته ممکن است در ارائه این آمار یک ستاره اضافی برای توضیحات بیشتر پاورقی وجود داشته باشد (!) چرا که اساساً این گزارش‌ها داخلی بوده و توسط هواوی ارائه می‌شود.

اما صرف نظر از این احتمال، نمی‌توانیم انکار کنیم که ردپایی از حقیقت در این ادعاها وجود دارد. طبق تحقیقات Counterpoint و چند محقق دیگر بازار، هواوی موفقیت برجسته‌ای در میان بازار رو به کاهش این روزهای موبایل چین است.

هواوی در سه ماهه اول ۲۰۲۳ نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۲ به ۴۱ درصد افزایش فروش دست یافت و سهم بازار خود را به ۹.۲ درصد افزایش داد. به گفته تحلیلگران صنعت، هواوی اعتماد بلندمدت و وفاداری به برند را در چین به خوبی حفظ کرده و کاربران از نوآوری مداوم این شرکت قدردانی می کنند. ظاهرا فقدان 5G مشکلی بزرگی برای این کاربران نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هواوی می‌تواند با تمرکز بر بازار چین، جایی که حضور خدمات موبایلی گوگل مطرح نیست؛ سهم بازار بهتری کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

پی 50 پرو داشتم فوق العاده بود. الان آرزومه بتونم پی 60 پرو بخرم. طراحیش خدااااااس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)