حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DXOMark دوربین هواوی P60 Pro مشخص شد: صدرنشینی با امتیاز 156

نوشته

11 ماه قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، دوربین، هواوی

امروز هواوی P60 Pro به‌طور رسمی برای بازار جهانی معرفی شد و DXOMark نیز بلافاصله بررسی دوربین این گوشی پرچمدار را در وب‌سایت خود منتشر کرد. تست دوربین Huawei P60 Pro نشان می‌دهد که این دستگاه موفق شده تا با کسب امتیاز 156، با فاصله‌ی سه امتیاز از رتبه دوم یعنی Oppo Find X6 Pro پیشی گرفته و جایگاه اول بهترین دوربین موبایل از نگاه DXO را از آن خود کند.

امتیاز DXOMark دوربین هواوی P60 Pro

با توجه به امتیازات رتبه‌بندی دوربین، Huawei P60 Pro برای عکاسی امتیاز 159 را کسب کرده است که شامل 80 امتیاز برای عکس‌های بوکه و 75 امتیاز برای پیش‌نمایش عکس‌هاست. این درحالیست که 158 امتیاز برای قابلیت‌های زوم و 147 امتیاز نیز برای بخش ویدیو به‌دست آورده است.

این گوشی در سناریوهای مختلف ازجمله عکس‌های خارج از منزل تست شده است. هواوی پی 60 پرو 171 امتیاز در عکاسی فضای بیرونی، 159 امتیاز در عکاسی فضای داخلی، 132 امتیاز در سناریوهای کم نور و 146 امتیاز در عکاسی دست‌جمعی کسب کرده است.

لازم‌به‌ذکر است که پس از پرچمدار هواوی، اکنون شاهد جایگیری Oppo Find X6 Pro با 153 امتیاز برای رتبه دوم، Magic 5 Pro با 152 امتیاز در رتبه سوم، Oppo Find X6 با 150 امتیاز در رتبه سوم و 149 امتیاز برای Huawei Mate 50 Pro در رتبه چهارم هستیم.

امتیاز DXOMark دوربین هواوی P60 Pro

امتیاز DXOMark دوربین هواوی P60 Pro

مشخصات دوربین:

هواوی P60 Pro دارای ترکیب دوربین سه‌گانه است. این گوشی از یک لنز اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی Ultra Lighting (دریچه دیافراگم متغیر F1.4 – F4.0 و پشتیبانی از OIS) تشکیل شده است. همچنین یک لنز فوق‌عریض با سنسور 13 مگاپیکسلی (دریچه دیافراگم F2.2) و درنهایت یک لنز زوم پریسکوپی با سنسور 48 مگاپیکسلی Ultra Lighting Telephoto (دیافراگم F2.1 و پشتیبانی از OIS) بهره می‌برد. این دوربین همچنین از سیستم و الگوریتم تصویربرداری اختصاصی هواوی با نام XMAGE برای بهبود رنگ و ارائه تصاویر روشن‌تر استفاده می‌کند.

در اینجا برخی از مزایا و معایب دوربین عقب در بررسی Huawei P60 Pro توسط DXOMARK آورده شده است:

مزایا:

عملکرد عالی دوربین به‌صورت کلی، آن را برای همه انواع عکس‌ها و فیلم‌ها در هر شرایط نوری، ایده‌آل می‌کند
عملکرد فوق‌العاده در شرایط کم نور
عکس‌های برجسته با دوستان و خانواده، به‌همراه رندر دقیق رنگ پوست و ثبت لحظات، حتی در شرایط چالش‌برانگیز
دیافراگم متغیر به‌لطف عمق میدان زیاد، همه افراد را در یک عکس گروهی در فوکوس نگه می‌دارد
سطح بالایی از جزئیات در تمام محدوده‌های بزرگنمایی
عملکرد فوق‌العاده در حالت ماکرو، به‌ویژه با لنز تله‌فوتو

معایب:

تفاوت تخمین عمق بین پیش‌نمایش تصویر و عکس نهایی
رندر غیرطبیعی گاه‌به‌گاه جزئیات در شرایط سخت عکسبرداری
تغییر فوکوس قابل‌توجه هنگام فیلمبرداری

نظر شما درباره امتیاز DXOMark دوربین هواوی P60 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

وقتی که خود دگزو مارک در ابتدای بررسی هاش میگه که در حالت پیش فرض و اتوماتیک دوربین رو بررسی میکنیم پس در نتیجه امتیاز هاش و بررسی هاش کوچکترین ارزشی نداره البته غیر از این موضوع مهم موارد مهم دیگری هم در بررسی های این سایت موجوده که امتیازات اونو زبر سوال ببره

rad 007

من با دوربین هواوی کاری ندارم، که خوبه یا خوب نیست من شیوه بررسی دگزوز مارک رو میگم که یک پاپاسی ارزش نداره به هیج وجه بررسی با حالت دستی دوربین نداره و همه بررسی هاش با تنظیمات اتوماتیک هست، خیلی از پرچمداران هستند که کیفیت تنظیمات دستی دوربین شان زمین با آسمان با حالت اتوماتیک تفاوت داره، از کجا بدانیم که هواوی همه چیزش را بر طبق خواسته دگزو تنظیم نمی کنه!!!!!!!!!! که صد در صد هم همینطور هست،…ضمنا هواوی را کسی توی دوربین تحریم نکرده بهترین سنسور های سونی را میخره و میذاره روی پرچمدار هاش و دگزو میگه دوربینت بهترینه!!!!!!
شاید شما فکر می کنید هواوی دوربین گوشی هاشو خودش تولید مبکنه!!!!!! اون روز یکی را دیدم که میگفت هواوی دوربین گوشی هاشو خودش می سازه تعصب منجر به تو هم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی