حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه جهانی هواوی P60 Pro و Mate X3 مشخص شد: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

دیروز بود که محصولات جدید هواوی به صورت رسمی معرفی شدند. از گوشی‌های پرچمدار جدید تا گوشی تاشو، تبلت پرچمدار و دیگر لوازم جانبی این برند چینی در کشور زادگاهش رونمایی شد اما اطلاعات دقیقی درباره عرضه جهانی نداشتیم. به تازگی تاریخ عرضه جهانی هواوی P60 Pro و Mate X3 مشخص شده که ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

تاریخ عرضه جهانی هواوی P60 Pro

اگر دوست دارید بدانید که هواوی پی ۶۰ آرت به بازار جهانی می‌رسد یا خیر، باید بگویم خیر. در حقیقت از کل خانواده Huawei P60 فقط مدل پرو آن به بازار جهانی خواهد رسید. منظور از بازار جهانی هم مراسم ارائه این محصولات در مونیخ آلمان است. در این عرضه باید دید که همچنان نسخه جدیدی از EMUI هواوی ارائه خواهد شد یا HarmonyOS به خارج از چین می‌رسد.

در کنار این دستگاه اما گوشی تاشو Huawei Mate X3 هم ارائه می‌شود. اگر به ساعت هوشمند مقاوم هواوی واچ آلتیمیت علاقه دارید باید بگویم که آن‌هم در کنار فری‌بادز ۵ به بازار جهانی خواهد رسید. طراحی خاص اشک‌طور FreeBuds 5 می‌تواند جالب توجه باشد.

رویداد هواوی برای عرضه جهانی این محصولات ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد تغییراتی در مشخصات دستگاه‌ها وجود نداشته باشد و صرفا قیمت و زمان عرضه آن‌ها برای بازار اروپا اعلام گردد.

نظر شما چیست؟ منتظر این محصولات هواوی برای بازار جهانی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)