حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عدم عرضه گلکسی S22 FE احتمالا برای سامسونگ دردسر ساز خواهد شد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با توجه به عدم عرضه گلکسی S22 FE سامسونگ در سال جاری میلادی، احتمالا این غول فناوری کره ای در بخش گوشی های بالارده با خلأ مواجه شود. با توجه به آنکه شرکت هایی مانند گوگل، این رنج قیمتی را پوشش می‌دهند؛ اگر سامسونگ نماینده شایسته ای نداشته باشد، با خطر از دست دادن کاربران مواجه خواهد شد.

سامسونگ با عدم عرضه گلکسی S22 FE در موقعیت دشواری قرار خواهد گرفت!

گلکسی S20 FE پاسخی به کاهش فروش جهانی گوشی های هوشمند و بی میلی مشتریان به خرید پرچمداران گران قیمت بود. این سری از تلفن های هوشمند سامسونگ در سال بعد با Galaxy S21 FE ادامه پیدا کردند. اما این شرکت تصمیم گرفت تا دیگر به تولید سری Fan Edition ادامه ندهد. پس در سال جاری میلادی شاهد عرضه تلفن هوشمند با نام «Galaxy S22 FE» نخواهیم بود.

Galaxy S21 FE

اگرچه قرنطینه ها به پایان رسیده، اما وضعیت اقتصادی طی دو سال گذشته بهبود نیافته است. حتی افزایش هزینه های زندگی باعث تنگ دستی افراد بیشتری شد. از نظر تئوری، این یک موقعیت مناسب برای پوشش محدوده ۶۰۰ دلاری با عرضه یک دستگاه فن ادیشن جدید بود. اما سامسونگ تصمیم گرفت تا تمرکز اصلی خود را بر روی گوشی های گران قیمت زد فلیپ و زد فولد و همچنین سری Galaxy S بگذارد. همان‌طور که می‌دانید، نسخه Ultra سری اس، به نوعی خلأ به وجود آمده از حذف سری نوت را پر می‌کند. بنابراین برای سامسونگ اهمیت زیادی دارد.

سامسونگ به دنبال ساخت اکوسیستمی مانند اپل است

اکوسیستم سامسونگ به قدری قوی نیست که بتواند مشتریان را وفادار نگه دارد. این غول فناوری کره ای می‌خواهد راه اپل را دنبال کند، پس این شرکت در تلاش است بر اکوسیستم، خدمات و تجربیات خود تأکید کند. به همین دلیل است که سال گذشته آزمایشگاه E&I را ایجاد کرد. درست است که گوشی های پرچمدار با توجه به شرایط اقتصادی «گران» هستند. اما به دلیل اکوسیستمی که به آن تعلق دارند، همچنان می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند. اپل اکوسیستم قدرتمندی داشته و کاربران حاضرند برای محصولات گران قیمت این شرکت، هزینه های زیادی پرداخت کنند.

Galaxy S20 FE

اما واقعیت آن است که سامسونگ در این زمینه به اندازه اپل قدرتمند نیست‌. کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی می‌توانند آزادانه، در هر زمان که بخواهند به دستگاه دیگری سوئیچ کنند بدون اینکه چیز زیادی از نظر تجربه کاربری و اکوسیستم از دست بدهند. البته اگر بخواهیم کمی انصاف به خرج دهیم، باید بگوییم که تجارت سامسونگ موبایل به اندروید متکی است. این سیستم عامل نیز متن باز بوده و مانند سیستم عامل اپل فضای بسته ای ندارد. دقیقا به همین دلیل است که عرضه Galaxy S22 FE باعث جذب خریدارانی خواهد شد که تمایلی به پرداخت هزینه ای گزاف برای تجربه گوشی های گلکسی را ندارند. خلأ ناشی از عدم عرضه گلکسی S23 FE ممکن است سامسونگ را در وضعیت دشواری قرار دهد!

سامسونگ گلکسی S21 FE رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ با اندروید ۱۲

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ برنامه ای برای حل این مشکل (با عرضه سری Galaxy S23) دارد یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند، حذف گلکسی اس ۲۲ اف ای به ضرر سامسونگ تمام خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی