حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S21 FE رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ با اندروید ۱۲

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

همانطور که انتظار داشتیم بالاخره سامسونگ گلکسی S21 FE رسما معرفی شده و این شرکت روی اسنپدراگون ۸۸۸ تاکید دارد. باید بگویم Galaxy S21 FE اینجاست و این همان چیزی است که ما انتظارش را داشتیم.

معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ 

سامسونگ Galaxy S21 FE 5G دارای یک نمایشگر AMOLED در اندازه 6.4 اینچی و با وضوح 2340×1080 پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت 120 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز دارد. پردازش توسط اسنپدراگون 888 انجام می شود که دارای قابلیت 5G است.

در مجموع چهار دوربین در Galaxy S21 FE 5G وجود دارد. با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آغاز می کنیم که با فوکوس ثابت و f/2.2 دارد. روی قاب پشتی دوربین اصلی سه گانه با ترکیب آشنای 0.5x-1x-3x حضور دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی با f/2.2 برای دوربین فوق عریض، دوربین 12 مگاپیکسلی 1/1.76 اینچی f/1.8 با OIS برای دوربین اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی با f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال تصویر با زوم 3x بدون افت کیفیت.

سامسونگ Galaxy S21 FE 5G دارای حالت‌های عکاسی پیشرفته است. حالت شب حداکثر 14 عکس را برای ترکیب در یک تصویر ثبت می کند. همچنین ضبط همزمان چند دوربینی وجود دارد که می‌تواند دوربین‌های عریض جلو و عقب را در یک ویدیو ترکیب کند. ترمیم صورت با هوش مصنوعی و یادگیری هوشمند برای بهبود بافت ابروها و لب ها ارائه می شود. و در نهایت Object Eraser دقیقاً مانند Magic Eraser در سری Pixel 6 کار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که از شر اشیاء در تصاویر خود خلاص شوید.

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE

سامسونگ S21 FE 5G باریکتر (7.9 میلی متر در مقابل 8.4 میلی متر) و سبک تر (177 گرم در مقابل 190 گرم) نسبت به مدل قبلی خود است و با طراحی که سامسونگ آن را Contour Cut می نامد، عرضه می شود. این بدان معنی است که برآمدگی دوربین به خوبی در قاب پشتی ادغام شده است و همه آن به صورت مات طراحی شده، که باید به اثر انگشت کمک کند.

در داخل یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که سامسونگ قول داده است تا دو روز کار را ادامه دهد. همچنین سیستم عامل اندروید ۱۲ و One UI 4.0 به صورت پیش فرض روی این گوشی خواهد بود. این نکته مهمی است چون با وعده ۳ سال آپدیت سامسونگ، این گوشی به احتمال بالا تا اندروید ۱۵ آپدیت می شود.

قیمت گلکسی اس ۲۱ اف ای

در نهایت، مسلماً مهمترین نکته قیمت است. گلکسی S21 FE 5G از هفته آینده با قیمت 749 یورو / 699 پوند برای مدل 8/128 گیگابایتی (براساس اطلاعات Gsmarena) به فروش می رسد. این گوشی در چهار رنگ سفید، گرافیتی، یاسی و زیتونی جدید موجود است.

بر اساس اطلاعات وب سایت The Verge قیمت و پیکربندی حافظه ای Galaxy S21 FE به قرار زیر است:

  1. ۱- ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۶۹۹ دلار
  2. ۲- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۷۶۹ دلار

نظر شما درباره قیمت و مشخصات گلکسی S21 FE چیست؟

همه چیز درباره قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ و ارزش خرید آن

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

همه چی خوب و چشمگیر ولی قیمت این چنینی دیگه …!

kaneki14

گوشی با ارز نیمایی وارد کشور میشه گوشی نسل قبلی یعنی s20fe هم تقریبا قیمتش به دلار همینه اوایلم تو ایران ۱۷ ۱۸ میلیون بود اما الان ۱۳ تومن تو بازار هست تازه نسخه 5g نسخه معمولی با ۱۱ تومنم پیدا میشه

Tanha122

قیمتش در بازار های جهانی ۶۹۹ دلار هست دوستان

بعد از مدت ها ایسگا شدن و خون دل خوردن بلاخره معرفی شد!

Mahdi

خوبه اما گرونه😑😑
بعد یه سوال اسنپدراگون۸۸۸ برای همه ی کشور هست یا فقط امریکا🙂اینکه اندروید ۱۲ داره خیلی خوبه شارژرم که نداره🤕

galaxy note13 pro max

به‌به
بعد از هفت ماه خبر بلاخره خودشو نشون داد.
واسه یه بچه پرچمدار خوبه مشخصاتش ولی اگه بخوایم با بالارده‌های سریA مقایسه کنیم قیمتش رو یکم زیاده فکر کنم😐

M.Y

الان فقط باید گفت زرررررشششک

M.Y

این بود اینهمه منتظرش بودیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)