حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ عرضه گلکسی S22 FE را کنسل کرد تا بر تولید گلکسی S22 Ultra تمرکز کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

حدود یک ماه پیش گزارش دادیم که سامسونگ عرضه گلکسی S22 FE را در سال جاری کنسل کرده است. حتی در گزارش جداگانه‌ای اعلام شد که این شرکت ممکن است برای همیشه مدل «Fan Edition» از سری پرچمداران خود را برای همیشه کنار بگذارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا کمپانی کره‌ای این تصمیم را اتخاذ کرده است. حال اخیرا، با تأیید گزارش قبلی مبنی‌بر عدم عرضه گلکسی S22 FE، گفته می‌شود که علت این تصمیم سامسونگ، تمرکز بیشتر بر روی تولید گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا بوده است.

کنسل شدن عرضه گلکسی S22 FE

طبق گزارش sammobile، یکی از اهداف اصلی سامسونگ برای کنسل شدن گلکسی اس 22 اف ای، افزایش بیشتر فروش گلکسی اس 22 اولترا بوده است؛ چراکه این گوشی پرچمدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و کمپانی کره‌ای قصد دارد بر روی تولید بیشتر این مدل تمرکز کند. این دستگاه به‌ویژه طرفداران قدیمی گلکسی نوت را به خود جلب کرده است که اکنون گزینه دیگری جز خرید Galaxy S22 Ultra ندارند.

در بحبوحه کمبود تراشه جهانی، سامسونگ تصمیم قانع‌کننده‌ای گرفته است. این می‌تواند تولید گلکسی اس 22 اولترا را که درحال‌حاضر بسیار خوب می‌فروشد و حاشیه سود بیشتری دارد، افزایش دهد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ پیش از این قصد داشت تا در سال جاری 3 میلیون دستگاه گلکسی S22 FE تولید کند. با وجود کمبود تراشه اما، این شرکت مجبور به تغییر برنامه خود شد و تصمیم گرفت به‌جای آن از این تراشه‌ها برای Galaxy S22 Ultra استفاده کند.

کنسل شدن عرضه گلکسی S22 FE

کنسل شدن عرضه گلکسی S22 FE

این شرکت پس از عرضه پرچمداران سری گلکسی اس 22 خود، اقدام به جابجایی تراشه بین مدل‌های آن کرد تا تولید مدلی را که بهترین عملکرد را داشت (گلکسی اس 22 اولترا)، افزایش دهد. داده‌های بازار حاکی از آن است که عرضه گلکسی اس 22 اولترا در نیمه اول سال جاری به بیش از 10 میلیون دستگاه رسیده است. همچنین گفته می‌شود تقاضا برای این گوشی از انتظارات سامسونگ نیز فراتر رفته است.

بااین‌حال، این بدان معنا نیست که دیگر شاهد عرضه مدل جدیدی از سری Fan Edition نخواهیم بود. گزارشی از کره جنوبی ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد گلکسی S23 FE را در سال 2023 عرضه کند. هدف این شرکت آنست که 3 میلیون دستگاه از این گوشی را در نیمه دوم سال آینده عرضه کند. البته هنوز بیش از یک سال دیگر باقی مانده و این احتمال وجود دارد که برنامه‌های سامسونگ تغییر کند، به‌خصوص اگر شرایط مشابه امسال پیش بیاید.

نظر شما پیرامون کنسل شدن عرضه گلکسی S22 FE و تمرکز بیشتر بر روی گلکسی S22 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی