حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S۲۰ FE ۴G سامسونگ با اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

حدود دو هفته پیش بود که از احتمال توقف تولید نسخه اگزینوس گوشی گلکسی S۲۰ FE ۴G برای شما گفتیم. سپس مشخص شد که یک نسخه دیگر از این گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به زودی معرفی خواهد شد. حال سامسونگ رسما تایید کرده است که این تلفن هوشمند با همان پردازنده مورد انتظار عرضه خواهد شد.

گلکسی S۲۰ FE ۴G با اسنپدراگون ۸۶۵

سامسونگ گلکسی S۲۰ FE یکی از بهترین گوشی هایی بود که سال گذشته معرفی شد. به لطف بهره گیری این گوشی از اکثر مشخصات رده بالای پرچمداران سری اس سامسونگ، شاهد عرضه یک گوشی فوق العاده از سوی این شرکت بودیم. اما یک مشکل اساسی راجع به این دستگاه و بقیه پرچمداران سامسونگ وجود دارد (یا حداقل وجود داشت)؛ آن هم چیزی نیست جز پردازنده اگزینوس ساخت خود سامسونگ!

این پردازنده پرچمدار از رقیب هم رده خود از نظر توان پردازشی مخصوصا در زمینه گرافیکی ضعیف تر عمل کرده و در عین حال مصرف انرژی بیشتری نیز دارد و بدنه گوشی ها را تا حد زیادی داغ می کند. البته این موضوع در جدیدترین پردازنده ساخت سامسونگ یعنی اگزینوس ۲۱۰۰ تا حدی بر طرف شده است اما باز هم به پای نمونه کوالکام نمی رسد.

خب، مثل اینکه بالاخره سامسونگ سر عقل آمده و قصد دارد گلکسی S۲۰ FE ۴G را با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه کند. به نقل از gsmarena، شواهد بدست آمده از وب سایت سوئدی سامسونگ نشان می دهد که گوشی گلکسی S۲۰ FE ۴G با شماره مدل SM-G780G و به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ثبت شده است.

گلکسی S20 FE 4G

گلکسی S20 FE 4G

البته تاکنون یک مدل از گلکسی S۲۰ FE مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ وجود داشت ولی مختص به نسخه 5G به همراه مودم کوالکام X55 بود که نسبت به نسخه 4G اگزینوس ۹۹۰ نیز، کمی گران تر فروخته می شد.

اکنون که نسخه اگزینوس این گوشی دیگر برای فروش در دسترس نیست، دو راه برای کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند باقی می ماند: نسخه ۵G را با قیمت حدود ۷۰۰ یورو تهیه کنند و یا برای نسخه جدید 4G، حدود ۶۳۰ یورو بپردازند.

مشخصات داخلی این گوشی

اگر از تفاوت اتصالات فاکتور بگیریم، هر دو نسخه گلکسی S۲۰ FE مشخصات مشابهی دارند که شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ که اکنون در هر دو دستگاه استفاده می شود، نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 1080p، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، زاویه دید عریض و ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر اپتیکال، باتری 4500 میلی آمپری، اسلات کارت microSD و گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار می باشد.

چرا گلکسی S20 FE انتخاب بهتری نسبت به گلکسی +S10 است؟

نظر شما راجع به نسخه جدید گلکسی S۲۰ FE ۴G با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ چیست؟ در صورت موجود شدن این نسخه در بازار، تمایلی به خرید آن دارید یا باز هم نسخه ۵G را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه کم دیر نیست؟

Milad7

این پردازنده پرچمدار از رقیب هم رده خود از نظر توان پردازشی مخصوصا در زمینه گرافیکی ضعیف تر عمل کرده و در عین حال مصرف انرژی بیشتری نیز دارد و بدنه گوشی ها را تا حد زیادی داغ می کند

خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی؟ 🤔🤔🤔

Milad7

منظورم این بخش متن هست :

این موضوع در جدیدترین پردازنده ساخت سامسونگ یعنی اگزینوس ۲۱۰۰ تا حدی بر طرف شده است.
🤔🤔🤔
 

Mahdi

خب حالا برطرف شده یا نه؟ چون اگزینوس ۲۱۰۰ زیاد تعریف میکنن ازش

Milad7

آره مهدی من مشکلی ندیدم.ما که راضیم خدا هم راضی باشه 😛

Mahdi

خب خدا رو شکر

اینجا دیگه خوبه که به سر سامسونگ سنگ خورد که اگزی ۹۹۰ دشمن گوشیاست و باید ازش دور شه.
فقط دلم به اونایی میسوزه که تو ایران ۹۹۰ رو گرفتن.
ولی ۸۶۵ هم قیمتش یه ملیون بیشتره دیدم حدود ۱۳ تا ۱۴ تومن بود.

hos3ein_s

سلام این نسخه معرفی شده است؟
چه زمانی در بازار موجود و عرضه میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی