حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اف ای حداقل امسال معرفی نخواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره کنسل شدن گلکسی S22 FE سامسونگ اخبار متنوعی شنیده‌ایم. این احتمال که کلا سری FE کنسل شود هم وجود دارد. با این حال با توجه به شنیده‌ها می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اف ای حداقل امسال معرفی نخواهد شد.

گلکسی اس ۲۲ اف ای

اوایل سال ۲۰۲۲ یا اوایل زمستان ۱۴۰۱ بود که سامسونگ گلکسی اس 21 FE عرضه شد. طبق انتظار، نسل بعدی محصول سری FE سامسونگ باید Galaxy S22 FE نامگذاری شود.

با این حال جدیدترین گزارش ها در رابطه با این سری مدعی هستند که امیدی به جانشینی نیست. به گفته YogeshBrar@ هیچ قعالیتی پیرامون توسعه Galaxy S22 FE وجود ندارد. بنابراین، به جرات می توان گفت که حداقل امسال گلکسی S22 FE وجود نخواهد داشت.

عدم عرضه گلکسی S22 FE در سال ۲۰۲۲

عدم عرضه گلکسی S22 FE در سال ۲۰۲۲

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از طرف سامسونگ در مورد این سری وجود ندارد. این شرکت هنوز تایید نکرده است که آیا سری جدید FE را منتشر خواهد کرد یا خیر. با این حال، برخی از کاربران اینترنتی ادعا می کنند که سری FE با سری S پرچمدار در تضاد است. این می تواند دلیل عدم عرضه نسل جدید سری اف‌ای این شرکت در سال جاری باشد.

نزدیک شدن سری FE به مدل پایه خانواده گلکسی S از نظر قیمتی و رقابت نه‌چندان جالب

بیاید Galaxy S21 FE را در نظر بگیریم، این گوشی هوشمند تنها چند هفته قبل از معرفی سامسونگ گلکسی اس 22 رونمایی شد. خانواده گلکسی اس ۲۲ از اسنپدراگون 8 نسل 1 به روز شده استفاده می کند.

با این حال، سامسونگ گلکسی اس 21 FE به پردازنده اسنپدراگون 888 یا اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز می شود. در کنار دیگر تفاوت ها، گلکسی اس 22 مدل پایه تنها 100 دلار گرانتر است. بنابراین، به نظر می رسد که سری گلکسی S و سری FE برای یک محدوده قیمتی خیلی نزدیک با هم دست و پنجه نرم می کنند.

بنابراین شاید نیازی به ادامه این راهبرد در خط تولید سری FE نیست. گزارش شده است که سامسونگ نه تنها گلکسی S22 FE را لغو کرده است، بلکه ممکن است در آینده سری FE را به روز نکند.

آیا کنسل شدن گلکسی S22 FE سامسونگ نگران کننده است؟

نظر شما چیست‌؟ فکر می کنید سری FE باید اصلاح شود تا بتواند با پرچمدارهای اقتصادی ارزنده برندهای چینی رقابت کند یا کلا حذف شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)