حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 FE و خانواده FE سامسونگ ممکن است هرگز عرضه نشوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در سال 2020، سامسونگ نسل اول گوشی‌های هوشمند سری «Fan Edition» خود را به‌عنوان یک مدل حد وسط بین دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه سری A و پرچمداران سری گلکسی S معرفی کرد. اما تنها با عرضه‌ی دو نسل از این سری پرطرفدار، حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی جدید گلکسی S22 FE را معرفی نخواهد کرد و قصد دارد این خانواده را برای همیشه کنار بگذارد.

عدم عرضه گلکسی S22 FE سامسونگ

به‌نظر می‌رسد سامسونگ آماده است تا پروژه FE خود را تنها پس از دو سال از زمان آغازبه‌کار آن، متوقف کند. وب‌سایت SamMobile به‌تازگی از چندین منبع شنیده است که سامسونگ قصد ندارد گوشی موردانتظار Galaxy S22 FE خود را در سال جاری عرضه کند. همچنین این احتمال وجود دارد که دیگر مدل‌های FE نیز در آینده عرضه نشوند.

شاید این موضوع برای سامسونگ ثابت شده باشد که یافتن جایی برای سری FE در مجموعه گلگسی‌های خود دشوار است. گلکسی S21 FE باید سال گذشته و خیلی زودتر از زمان رونمایی رسمی از آن عرضه می‌شد، اما این‌طور نشد. درعوض، سامسونگ این گوشی را در ژانویه امسال عرضه کرد، تقریباً یک سال کامل پس از عرضه سری Galaxy S21.

این مورد واقعاً کمکی نکرد چراکه پرچمداران سری گلکسی S22 تنها چند هفته بعد از آن، عرضه شدند. این امر مانع از آن شد که گلکسی S21 FE تأثیر قابل‌توجهی در بازار بگذارد. پس از عرضه پرچمداران جدید، جلب‌توجه مردم به Galaxy S21 FE دشوار شد.

عدم عرضه گلکسی S22 FE سامسونگ

عدم عرضه گلکسی S22 FE سامسونگ

ما از چندین منبع شنیده‌ایم که Galaxy S22 FE از سوی سامسونگ لغو شده است. تحقیقات خود ما نشان داده است که SM-S900، که پیش از این به‌عنوان شماره مدل گلکسی S22 FE شناخته می‌شد، دیگر وجود ندارد.

اگرچه Galaxy S21 FE بسیار دیر عرضه شد، شواهد زیادی از وجود این دستگاه در مدت‌زمان مشابه حال‌حاضر در سال گذشته وجود داشت. به‌عنوان‌مثال، رندرهای رسمی این گوشی در همین ماه در سال 2021 به بیرون درز کردند. بااین‌حال، اکنون هیچ‌چیزی قابل‌اعتمادی وجود ندارد که نشان دهد گلکسی S22 FE وجود خارجی دارد. این در ترکیب با اطلاعات منابع در مورد لغو این دستگاه نشان می‌دهد که FE دیگر جایی درمیان گوشی‌های گلکسی سامسونگ ندارد.

نظر شما پیرامون عدم عرضه یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های هوشمند کمپانی کره‌ای، تنها دو سال پس از عرضه آن، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی