حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A77 4G با تراشه مدیاتک هلیو G35 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، مطالب ترنجی

اوپو از یک گوشی هوشمند جدید سری A در هند رونمایی کرد. اوپو A77 4G یک محصول میان رده با صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD، تراشه مدیاتک هلیو جی ۳۵ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. اوپو در ماه ژوئن از A77 5G رونمایی کرده بود. این دستگاه، یک تلفن هوشمند مجهز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ و دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی بود.

اوپو A77 4G در رنگ های جذابی عرضه می‌شود 

همان‌طور که اشاره شد؛ اوپو A77 4G جدید دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD است. این نمایشگر دارای رزولوشن HD+ بوده و در آن خبری از رفرش ریت بالا نیست. اوپو به همان رفرش ریت ۶۰ هرتزی بسنده کرده است. دوربین سلفی A77 4G رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته که درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. در قاب پشتی دو لنز دوربین دیده می شود دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگر (تشخیص عمق) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد.

Oppo A77 4G

این تلفن هوشمند گواهی IPX4 و IPX5 را دارد. این گواهینامه ها اطمینان می دهند که میان رده جدید اوپو در مقابل گرد و غبار و پاشش قطرات آب مقاوم خواهد بود. تراشه مدیاتک Helio G35 نیروی پردازشی این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. وب‌سایت GSMArena گزارش می‌کند که اوپو A77 4G تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که حافظه این دستگاه از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

Oppo A77 4G

گوشی هوشمند میان رده جدید اوپو مانند بسیاری دیگر از میان رده های اندرویدی از باتری پرظرفیتی برخوردار است. این دستگاه به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. A77 4G در بخش نرم افزار نیز به روز ظاهر شده و به دوازدهمین نسخه اندروید رابط کاربری ColorOS 12.1 مجهز است. قاب پشتی رنگ نارنجی گوشی جدید اوپو (موسوم به Sunset Orange) طراحی شبیه چرم دارد. البته اگر این رنگ را نمی‌پسندید، می‌توانید A77 4G را در رنگ آبی آسمانی نیز تهیه کنید. قیمت این دستگاه برای نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱۵,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۹۶ دلار) است.

اوپو A97 5G با تراشه دیمنسیتی 810 و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره Oppo A77 4G چیست؟ آیا گوشی هوشمند بهتری را در رنج قیمتی زیر ۲۰۰ دلار می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی